Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:37:06 GMT

ازدواج و طلاق در خراسان رضوی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۴۵۴

ازدواج و طلاق در خراسان رضوی افزایش یافت

محمد حسن بهادر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال این استان با ثبت ۵۱ هزار و ۹۶۲ واقعه ازدواج جایگاه دوم کشور را در این زمینه به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۹ هزار و ۵۵۸ واقعه طلاق در سامانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با اشاره به تشکیل ٢١ هزار و ۸۷۸ پرونده در شعب اجرایی استان طی سال گذشته افزود: ۱۷ هزار و ۲۶۷ پرونده از این تعداد مربوط به مهریه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادر افزود: ۹۰۸ پرونده نیز مرتبط با اسناد رهنی و سه هزار و ۷۰۳ پرونده دیگر هم در زمینه های دیگر از جمله چک و اسناد شرطی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بازداشت ۳۹ هزار و ۳۳۹ ملک، رفع بازداشت از ۳۳ هزار و ۱۶۱ ملک، صدور ١٤ هزار و ٨٢٢  حکم ممنوع الخروجی و صدور ١٥ هزار و ٤٦٧ حکم رفع ممنوع الخروجی به صورت مکانیزه از دیگر اقدامات این اداره کل در سال ٩٩ بوده است.

خراسان رضوی با وسعت حدود ١١٧ هزار و ٧٦٩ کیلومتر مربع معادل ۷.۸  درصد مساحت کل کشور و جمعیت ٦.٥ میلیون نفری، دارای ۳۷ واحد ثبتی افتتاح شده، ۵۴۱ دفتر اسناد رسمی، ۲۲۰ دفتر ازدواج و ۱۱۱ دفتر طلاق است که سالانه به طور متوسط سه میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت در حوزه های ازدواج و طلاق، املاک و اسناد، ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و اجرای اسناد رسمی به مردم ارائه می‌کنند.

برچسب‌ها مشهد ثبت اسناد و املاک طلاق ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ثبت اسناد و املاک طلاق مشهد ثبت اسناد و املاک طلاق ازدواج ساده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است

به گزارش قدس خراسان، حسن رستمی اظهار کرد: بیش از ۱۸۷ هزار و ۵۵۰ تن مرغ پارسال در این استان تولید و توزیع شد که این میزان نزدیک به ۱۴ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در استان خراسان رضوی در یکسال گذشته افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴۰ هزار تن تخم مرغ در استان خراسان رضوی تولید شده است که افزایش نزدیک به هشت درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ دارد.

رستمی ادامه داد: در حال حاضر هزار و ۴۸۷ مرغداری‌ گوشتی در این استان با ظرفیت ۳۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۹۵۵ قطعه فعالیت دارد.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۵ واحد فعال مرغ تخم گذار با ظرفیت ۹ میلیون و ۲۰۰ قطعه در استان خراسان رضوی فعالیت دارند که از حیث واحدهای فعال و میزان تولید دارنده رتبه دوم هستیم.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد