Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به درخشش شیخ دیاباته در مدت کوتاه حضورش در زمین در بازی با الاهلی ، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته که او را در دیدار با الشرطه فیکس بازی دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی با الاهلی عربستان مهدی قایدی دو گل زد و ارسلان ‌مطهری دو پاس گل داد تا در مجموع عملکرد زوج خط حمله استقلال قابل قبول باشد اما طبق ادعای خبرگزاری برنا ، فرهاد مجیدی قصد دارد در بازی با الشرطه عراق شیخ دیاباته را از ابتدا در ترکیب استقلال قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همان طور که می دانید این مهاجم هم زننده یکی از پنج گل تیمش به الاهلی از روی نقطه پنالتی بود و مجیدی از عملکرد چند دقیقه‌ای او رضایت کامل داشت.
نکته اینجاست که استقلال سه روز در میان باید به میدان برود و فشار مسابقات باعث می‌شود تقریباً هر ۲۰ بازیکن اصلی این تیم شانس بازی داشته باشند اما به هر حال شانس شیخ دیاباته برای بازی با نماینده عراق زیاد تر از قبل شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی شیخ دیاباته اخبار استقلال استقلال شیخ دیاباته فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر

به گزارش همشهری آنلاین مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

کد خبر 846890 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!