Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@12:08:34 GMT

رهبر معظم انقلاب: ارتش ما در دنیا بی‌نظیر است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۵۴۲

رهبر معظم انقلاب: ارتش ما در دنیا بی‌نظیر است

رهبر معظم انقلاب در بیانات خود که برای اولین بار منتشر شد ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دنیا بی‌نظیر دانستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب در سخنانی که برای اولین بار به مناسبت روز ارتش منتشر شده درباره این نهاد گفتند: اگر نیروی مسلّحی که وظیفه‌اش دفاع قدرتمندانه و مسلّحانه‌ی از کشور است، صرفاً مثل یک بازوی آهنی یا آدم آهنی عمل کند، مقصودی که در رزم و جهاد و دفاع اسلامی هست، به هیچ وجه برآورده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمل در منطق اسلام وقتی ارزش پیدا می‌کند که با نیّت، معرفت و جهتگیری همراه باشد. نیروی مسلّح وقتی ایمان قوی و معرفت روشن دارد و می‌فهمد چه کار می‌کند، ارزش و اهمیت کار خود، خطرِ کوتاهی‌کردن در آن، پاداش جدیّت در آن و محلّ به کاربردن آن را می‌داند.

 

ایشان گفتند: امروز شما ببینید در ارتشِ ما از صدر تا ذیل، چقدر عناصر مؤمن بامعرفت عالی و با ایمان‌های عمیق حضور دارند. ارتش ما یک ارتش مؤمن است. امروز سازمان ارتش از برخی جهات حقیقتاً در مقابل همه‌ی ارتش‌هایی که در دنیا هستند، بی‌نظیر است. این تلاش‌ها به نتیجه رسیده است. البته در خود ارتش هم از اوّل عناصر مؤمنی بودند؛ آن‌ها هم تأثیر گذاشتند، کمک کردند و گوشه‌ی کار‌ها را گرفتند تا کار بزرگی انجام گرفت. امروز هم همان است. هدف این است ایمانی که در دل‌ها وجود دارد، عمیق شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مدظله العالی مقام معظم رهبری رهبری ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان در شورای اداری استان سمنان با حضور رییس جمهور ضمن تحسین اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام وعده صادق، گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند زمان رسیدن به این اهداف را کوتاه‌تر کند، استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها است که در گام نخست باید مشکلات آنان رفع شود.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: جهش به معنای تسریع در اقدام است و باید این مهم برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» مدنظر باشد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان سمنان اشاره کرد و گفت: این استان دارای روزهای آفتابی زیادی در طول سال است که می‌توان از این ظرفیت برای افزایش ظرفیت تولید برق و رفع کمبودها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استان سمنان همچنین ضعف‌های در حوزه بهداشت و درمان دارد و مرکز استان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است که انتظار می‌رود برطرف‌شدن این کمبودها و توسعه تخت بیمارستانی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان