Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:17:23 GMT

روح‌الامینی: به دنبال وحدت هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۷۷۶

روح‌الامینی: به دنبال وحدت هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالحسین روح‌الامینی با اشاره به فعالیت کمیته متبوعش گفت: ابتکار تشکیل کمیته احزاب و تشکل‌ها در اواخر سال ۹۷ شکل گرفت که نتیجه آن حضور هماهنگ و یکدست مجموعه احزاب انقلابی در انتخابات مجلس یازدهم شد.

وی با بیان این که جلسات کمیته احزاب و تشکل‌ها بعد از انتخابات مجلس بدون وقفه ادامه پیدا کرد، افزود: در دور جدید ۱۶ جلسه برگزار شد که نمایندگان ۳۴ تشکل انقلابی در آن جلسات حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال ما در گام دوم انقلاب به سر می‌بریم و احزاب هم می‌توانند بخش مهمی از بیانیه گام دوم را به عهده بگیرند.

رئیس کمیته احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: در جلسات اخیر کمیته متبوعش، با تعیین کارگروه‌های جداگانه، برنامه‌ها و سرفصل‌های پیشنهادی کمیته سیاسی و احزاب برای دولت آینده را شروع کرده‌ایم. در برنامه‌های پیش‌ رو سعی کرده‌ایم تا هم از بدنه کارشناسی احزاب و هم از توان کارشناسی نیروهای انقلابی به‌درستی استفاده کنیم.

روح الامینی ادامه داد: در حال حاضر هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که تجربه‌ خوبی از خود در انتخابات ۹۸ به جا گذاشت با رویکرد وحدت در بین نیروهای انقلاب حضوری فعال در انتخابات سال ۱۴۰۰ خواهد داشت و همچنان به دنبال همصدایی و همگرایی جریان انقلاب در آوردگاه ۲۸ خرداد است.

وی همچنین معضل کنونی را ناکاآرمدی و ضعف مدیران دولتی عنوان کرد و با بیان این که باید با اتحاد و همدلی در بین نیروهای انقلاب، با تیم قوی و برنامه‌ای کارآمد وارد صحنه انتخابات شد، تاکید کرد: تمام تلاش ما جهت حل مشکلات مردم و سربلندی ایران است. از این رو بر این باور هستم برای حل مشکلات مردم تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی واجب است.

رئیس کمیته احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان این که اگر همه با هم یکی شویم باز هم گردنه‌های سخت و کارهای بسیاری برای تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی پیش رو داریم، اظهار کرد: کمیته احزاب و مجموعه احزاب انقلابی تمام تلاش خود را برای وحدت در انتخابات پیش رو به کار خواهند بست؛ وحدتی که رسیدن به آن ممکن است و دور از دسترس نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز چهارم رمضان روح الامینی انتخابات ریاست جمهوری احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز چهارم رمضان نیروهای انقلاب کمیته احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای حمایت از بانوان کاندیدا در دور دوم انتخابات، تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از آنان را در فهرست خود قرار دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا برای تصمیم‌گیری درباره نحوه مشارکت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فهرست نامزدهای شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود قرار دهد.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر مردم در دور دوم انتخابات، یادآور شد: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده، حضور فعال دارد و به وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل و فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟