Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:20:23 GMT

مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۸۵۵

مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته‌ای که گذشت

هرمزگان در هفته گذشته (۲۱ تا ۲۷ فروردین ماه) شاهد رخدادها و انتشار اخبار مختلفی در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی، ورزشی، فرهنگی و دیگر بخش ها بود که در این گزارش مهمترین این اخبار و رخدادها مرور می شود.

سیاسی

استاندار هرمزگان گفت : نام نویسی هشت هزار و ۲۷۴ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان تایید شده است که در همسنجی با دوره قبل سه درصد افزایش را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی چهارشنبه گذشته در گفت وگو با ایرنا افزود:۶ هزار و ۱۴۱ نفر از افراد داوطلب به صورت حضوری، ۷۱۵ نفر از طریق دسکتاپ، ۴۸۷ نفر از طریق موبایل و ۹۳۴ نفر از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام کرده اند.

وی بیان داشت: سه نفر از داوطلبان دارای مدرک دکتری، ۱۷۳نفر ارشد، یکهزار و ۲۹۱نفر لیسانس، ۵۱۸ نفر کاردانی، ۵۱ نفر طلبه دینی و یکهزار و ۵۰۹ نفر نیز دیپلم بوده اند.

اقتصادی

استاندار هرمزگان از آمادگی استان برای افتتاح چندین طرح مهم آبرسانی با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

فریدون همتی چهارشنبه شب گذشته در نشست بررسی وضعیت پروژه های آب وفاضلاب استان افزود: مرحله نهایی آب شیرین‌کن بندرعباس به ظرفیت ۶۰ هزار مترمکعب در روز و با هزینه ۱۲ هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری است.معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با تدابیر اتخاذ شده اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان ویژه ماه مبارک رمضان تامین و ذخیره سازی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: تعاونی های مرزنشین این استان در صورت پرداخت اصل بدهی مالیاتی خود از بخشودگی صددرصدی جرائم قابل ‌بخشش بدهی مالیاتی برخوردار می‌شوند.

رضا شاکرمریدی روز سه شنبه گذشته در نشست با مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با موضوع تعاونی‌های مرزنشین اظهار داشت: دولت جهت تولید و ایجاد اشتغال یکسری معافیت های مالیاتی را پیش بینی کرده که ما نیز این معافیتها را اعمال می کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با اجرای ۱۱ طرح آبرسانی در بندرلنگه روند تامین آبِ مورد نیاز یکهزار و ۲۰۰ خانوار روستایی برابر با چهار هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت در این شهرستان بهبود یافت.

امین قصمی روز پنجشنبه گذشته با اعلام این خبر به رسانه‌ها اعلام کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این  طرح‌ها افزون بر ۲۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بوده است.

هفته گذشته سه فروند کشتی حامل روغن خوراکی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیر گرفتند و محموله های این کشتی ها، تخلیه و به کارخانجات فرآوری سراسر کشور انتقال یافت.

نفتکش آرگو به عنوان نخستین پروژه‌ی تعمیراتی شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) درسالجاری ، شنبه گذشته وارد حوض خشک این مجموعه صنعتی شد.

حمیدرضاییان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی سازی وصنایع فراساحل ایران در حاشیه ورود این نفتکش به ایزوایکو گفت:این نفت‌کش با طول ۲۴۸ متر، عرض ۴۳ متر، ارتفاع ۱۹ متر و وزن ۵۶ هزار تن نخستین پروژه تعمیراتی سال جدید است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: زمینه ایجاد اشتغال افزون‌بر ۲ هزار و ۱۰۰ نفر سال گذشته در راستای اجرای طرح های ذیل سیاست های فعال بازار کار در این استان فراهم شد.

هادی ابراهیمی روز یکشنبه گذشته در این خصوص اظهار داشت: طرح کارورزی، پرداخت یارانه دستمزد و مشوق بیمه ای از جمله طرح های ذیل برنامه سیاست های فعال بازار کار هستند که ۵۵۰ نفر از طریق کارورزی، یک هزار و ۳۶۰ نفر یارانه دستمزد و ۲۷۵ نفر از طریق مشوق بیمه‌ای مشغول به کار شدند.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: آفت خطرناک و قرنطینه ای سرخرطومی حنایی محصول خرمای نخلستانهای این استان را تهدید می کند.

 عبدالرضا اشرف منصوری سه شنبه گذشته دراین زمینه به رسانه ها اعلام کرد: آفت سرخرطومی حنایی خرما از سال ۹۲وارد استان شده و با آلوده کردن بخشی از نخیلات شهرستانهای پارسیان، بستک همچنان برای نخلستانهای سایر نقاط استان هم  یک تهدید به شمار می رود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: ۵هزار و ۳۷۶ مجوز صنایع‌ دستی ظرف یکسال گذشته در استان صادر شد.

سهراب بناوند سه‌شنبه گذشته با بیان اینکه ۶۷ هزار صنعتگر صنایع دستی در هرمزگان شناسایی شده است، اظهار داشت: به عبارتی سال گذشته ۲ هزار و ۸۸۴ کارت شناسایی صنایع‌دستی، ۲ هزار ۴۸۶ پروانه تولید انفرادی و ۶ پروانه تولید کارگاهی در سطح استان صادر شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: متقاضیان عضویت در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی می توانند به عنوان نامزد عضویت در هیات مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ثبت نام کنند.

مهدی دسینه روز یکشنبه گذشته به رسانه ها اعلام کرد:  علاقه مندان با مراجعه به"سامانه ستان"به آدرس setan.seo.ir می توانند نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و در قالب سومین مرحله پویش ایران همدل، ۱۱۰ آشپزخانه اطعام مهدوی به منظور کمک به نیازمندان اقدام به طبخ غذای گرم می‌کنند.

جلیل تراهی عصر دوشنبه گذشته در یک نشست خبری افزود: این آشپزخانه ها در سطح استان کار پخت و توزیع غذای گرم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا برعهده دارند.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس گفت: افزون بر ۶۶۲میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در ۱۵ روز نخست سال جاری از این منطقه به استان‌های همجوار ارسال شد.

نادر سلحشور روز دوشنبه گذشته به رسانه‌ها اعلام کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تا ۱۵فروردین ۶۶۲میلیون و ۳۰۰هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین موتور، بنزین یورو، نفت سفید، نفت گاز و نفت گاز یورو از منطقه خلیج‌فارس به مرکز کشور و استان‌های هم‌جوار ارسال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز سه هزار و ۱۶۱پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

خلیل قاسمی روز یکشنبه گذشته با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: پرونده متخلفان پس از انجام تحقیقات کارشناسی به ارزش بیش از ۶۵۸ میلیارد ریال جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

قضایی، نظامی، دفاعی، انتظامی

نشست هم افزایی فرماندهان ۲ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته گذشته با حضور امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از معاونان و فرماندهان این نیروها در محل ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

‏در پایان این دیدار، تفاهم نامه آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی و ارتقاء توان رزم بین فرماندهان دو نیرو به امضا رسید.

مدیرکل نظارت بر امور ضابطین، زندان‌ها و اجرای احکام دادستانی کل کشور با اشاره به اینکه زندان اثر نامطلوبی بر مددجویان و خانواده های آنان دارد- گفت: مجازات های جایگزین حبس باید در اولویت صدور احکام محاکم قضایی باشد.

مهدی مهرانگیز شنبه شب گذشته با حضور در زندان مرکزی بندرعباس و یررسی و رصد مشکلات مددجویان افزود: زندان باید مکانی برای نگهداری مجرمان خطرناک و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه باشد و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از ورود جرائم سبک به زندان جلوگیری شود.

فرهنگی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون امسال با محورهای موضوعی«امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی» برگزار می‌شود.

پروین پشتکوهی روز پنج‌شنبه گذشته در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با اعلام فراخوان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، فرآیند اجرایی این جشنواره در استان هرمزگان نیز از امروز ۲۵ فروردین آغاز شده است.

پنجشنبه گذشته مهران پندار از شهرستان میناب به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان سال ۹۹ معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: لازم است دستگاه های اجرایی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در تدوین و تهیه دایره المعارف دفاع مقدس استان حمایت کنند.

علی رئوفی هفته گذشته گذشته در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با اشاره به تهیه دایره ‌المعارف دفاع مقدس استان افزود: دفاع مقدس یکی از ماندگارترین وقایع تاریخی کشور است که در آن حماسه‌های بسیاری توسط رزمندگان هرمزگانی صورت پذیرفت.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: فعالیت‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان با عنوان" نسیم همدلی" تمرکز بر روی برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسابقات قرآنی و جشنواره سفره‌های آسمانی است.

حامد رضوانی روز چهارشنبه گذشته به رسانه ها اعلام کرد: امسال سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های مختلفی با هدف خدمت هرچه بیشتر به شهروندان با استفاده از توان مشارکتی کانون‌های مردمی برگزار می‌کند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه شبهه ای مبنی بر تعطیل بودن مساجد استان در ماه مبارک رمضان مطرح شده است، اعلام کرد: مساجد باز است و مجالس و برنامه‌ها نیز با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد روز سه شنبه گذشته ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: امسال نیز با ویروس جهش یافته کرونا مواجه هستیم که همه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دینی را به ویژه فعالیت های ماه مبارک رمضان تحت تاثیر قرار داده است که در چنین شرایطی باید با دوراندیشی و برنامه ریزی منسجم و همه جانبه، مردم را به استفاده از این برنامه ها دعوت کرد.

نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «فلسطین تنها نیست» سه شنبه گذشته به مناسبت گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامی، در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان برپا شد.

اجتماعی

هفته گذشته چهار فقره آتش سوزی در باغ های انبه و نارنگی و نخلستان های هرمزگان در شهرستان بندرعباس رخ داد که موجب بروز خسارت ۵۱ میلیاردی به کشاورزان و باغداران شد.

به دنبال افزایش قابل توجه شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان، هفته گذشته دومین بخش آی سی یو کووید ۱۹ در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان میزان مبتلایان بستری و سرپایی کرونا در استان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل تر بیش از ۵۵ درصد افزایش داشته است.

شنبه گذشته مسعود منصوری یکی از تکنسین های اورژانس بندر خمیر که هنگام انجام وظیفه به کرونا مبتلا شده بود، به شهادت رسید و شمار شهدای سلامت هرمزگان به ۹ نفر رسید.

علمی، آموزشی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از ثبت اختراع دانش آموز دبیرستان جلال آل احمد شهرستان سیریک در طبقه بندی بین المللی خبر داد.

محمد قویدل روز یکشنبه گذشته با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: «یاسین پرموته»، با اختراع «آشکار ساز هسته ای فوق حساس سه گانه با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم ژنتیک» موفق به کسب این افتخار شد.

محیط زیست

۱۲روز پس از مشاهده لاشه تعداد زیادی گربه ماهی در ساحل جاسک ،برای دومین بار درماه جاری این رویداد در وسعت جغرافیایی بیشتر وحجم حدود ۱۵تن تکرار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان روز چهارشنبه گذشته با تایید این خبر گفت: این بار لاشه بیش از ۱۵تن گربه ماهی به ساحل اورده شده که به نظر می رسد مرگ آنها دور از آب های ساحلی رخ داده است.

حبیب مسیحی تازیانی در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: دلیل اولیه برای دور بودن محل حادثه زیست محیطی، فساد ومتلاشی شدن لاشه هایی است که به ساحل آورده شده است.

استاندار هرمزگان گفت: طرح تصفیه و انتقال پساب فاضلاب بندرعباس جهت استفاده در صنایع توسط شرکت زیرساخت متشکل از هفت بنگاه‌ بزرگ اقتصادی بزودی اجرایی می‌شود.

فریدون همتی روز یکشنبه گذشته در نشست بررسی طرح تصفیه و انتقال پساب فاضلاب بندرعباس افزود:این پروژه که برای اجرای آن۲۰ هزار میلیارد ریال هزینه برآورد شده به عنوان یکی از کارهای خوب و ماندگار بنگاه‌های اقتصادی استان خواهد بود.

ورزشی

تیم فوتسال جوانان فولاد هرمزگان با پیروزی در آخرین دیدار مرحله گروهی ضمن صعود به نیمه نهایی لیگ مناطق به لیگ دسته اول فوتسال جوانان کشور صعود کردند.

فولاد هرمزگان شنبه گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف ابومسلم کاشمر رفت و در پایان با نتیجه پنج بر ۲ این تیم را شکست داد.

هفته گذشته اعلام شد که مژگان حیدری و کبری چاشتی داوران هرمزگانی، لیگ برتر فوتسال بانوان ایران را سوت می زنند.

این داوران هرمزگانی دیدار تیم‌های پویندگان فجر شیراز و سایپا تهران را برای نخستین بار به عنوان داور و داور دوم قضاوت خواهند کرد.

تیم فوتسال آیندگان هرمزگان چهارشنبه شب گذشته در جریان رقابت‌های هفته ششم دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال کشور مقابل تیم سفیر گفتمان تهران مغلوب شد و نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد.

هفته گذشته مرحله گروهی لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور در بندرعباس با صعود ۲ تیم ملی پوشان شهرکرد و جندی شاهپور دزفول به مرحله بعد، به کار خود پایان داد.

تیم آوای میناب حدید سه شنبه گذشته آخرین دیدار لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور را با پیروزی به پایان برد.

شهردار بندرعباس خواستار راه اندازی شاخه ورزش شهروندی در فدراسیون ورزش های همگانی شد وگفت:آماده ایم در صورت موافقت فدراسیون،بندرعباس به عنوان شهر الگو و آزمایشی(پایلوت) ، آغازکننده آن در کشور باشد.

عباس امینی زاده روز سه شنبه گذشته در نشست با رییس فدراسیون ورزش های همگانی افزود: با افزایش جمعیت شهرها و ایجاد برخی محدودیت‌ها به ویژه در فعالیت های بدنی، توسعه ورزش‌های همگانی ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی هرمزگان اخبارنامه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی هرمزگان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی هرمزگان اخبار کنکور رسانه ها اعلام روز یکشنبه گذشته ماه مبارک رمضان انقلاب اسلامی سه شنبه گذشته شنبه گذشته شنبه گذشته شنبه گذشته گذشته در نشست نیروی دریایی هرمزگان گفت نفر از طریق هفته گذشته برنامه ها دفاع مقدس لیگ دسته ۲ هزار روز سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری

هر دو تیم در شرایطی بحرانی و با انگیزه تغییر شرایط مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند

طرفداری | به استقبال نخستین مسابقه از دو بازی این هفته یوونتوس - لاتزیو می‌رویم. 

لاتزیو و یوونتوس در حالی در سری آ به مصاف هم می‌روند که ایگور تودور، سرمربی جدید لاتزیو برای نخستین بار روی نیمکت بیانکوچلستی می‌نشیند. از طرف دیگر یوونتوس که در 8 بازی گذشته‌اش فقط یک برد داشته، می‌خواهد روند نتیجه‌گیری‌اش را تغییر دهد تا جایگاهش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از دست نرود.

اطلاعات بازی لاتزیو و یوونتوس بستر مسابقه: هفته 30 سری آ، فصل 24-2023 تاریخ: شنبه، 11 فروردین 1401 (30 مارس 2023) ساعت: 20:30 به وقت تهران مکان: استادیوم المپیکو، رم داور: آندره‌آ کولومبو ترکیب احتمالی لاتزیو و یوونتوس لاتزیو (1-2-4-3): مانداس | خیلا، کازاله، رومانیولی | اندرسون، گندوزی، وسینو، ماروشیچ | لوئیس آلبرتو، زاکّانی | ایموبیله یوونتوس (2-5-3): شزنی | گاتی، برمر، دنیلو | کامبیاسو، مک کنی، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | کیه زا، مویزه کین غایبان لاتزیو و یوونتوس لاتزیو: پروودل و روولا (مصدوم) لوکا پلگرینی (محروم) یوونتوس: آلکاراز و میلیک (مصدوم) ولاهوویچ و فاجولی (محروم) پوگبا (دوپینگ)  نشست خبری

الگری: می‌دانستم مدیران یوونتوس به من اعتماد دارند؛ انتقادپذیر هستم و می‌دانم خوب نیستیم

جایگاه لاتزیو و یوونتوس در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
3 یوونتوس 17 8 4 44 23 21 59
9 لاتزیو 13 4 12 36 33 3 43
 نکات آماری لاتزیو در صورت پیروزی مقابل یوونتوس، برای اولین بار از سال 2001 در دو بازی متوالی خانگی مقابل یوونتوس در سری آ پیروز می‌شود. فصل گذشته بیانکوچلستی توانست 2-1 یووه را در المپیکو ببرد. لاتزیو در سه بازی خانگی گذشته‌اش در سری آ باخته و فقط یک رکورد بدتر از این حیث در تاریخ خودش دارد؛ جایی که آن‌ها طی فوریه تا آوریل 1961 در پنج بازی متوالی خانگی باختند. از هفته 22 سری آ، یوونتوس در 8 بازی فقط 7 امتیاز گرفته؛ فقط سالرنیتانا (2)، فروزینونه (2) و ساسولو (4) تعداد امتیازات کمتری از یووه در این برهه گرفته‌اند.  پیش‌بینی هواسکورد

لاتزیو 1-1 یوونتوس

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری
  • ۲۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان کشف شد
  • مهمترین رویدادهای آذر ماه سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • مهمترین رویدادهای آبان ماه سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • مهمترین رویدادهای مهر ماه سال گذشته
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته