Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@06:28:05 GMT

بیمارستان اضطراری شیراز

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۸۸۴

بیمارستان اضطراری شیراز

با آغاز موج چهارم کرونا و روند رو به افزایش بیماران نیازمند به خدمات بستری در استان فارس، بیمارستان پشتیبان شهید آیت الله دستغیب علاوه بر پشتیبانی از بخش‌های بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، از روز گذشته پشتیبانی بیمارستان‌های نمازی، شهید بهشتی، شهید دکتر فقیهی و چمران را نیز بر عهده خواهد داشت.ارائه خدمات تخصصی درمانی به بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان پشتیبان شهید آیت الله دستغیب شیراز با همکاری مدافعان سلامت در نیروهای مسلح در حال ارائه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!









































































منبع: فارس برچسب ها: بیمارستان ، ناطقان ، شیراز ، بیماران ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیمارستان ناطقان شیراز بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار