Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:46:19 GMT

بیش از ۲ میلیون مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۹۲۴

بیش از ۲ میلیون مسافر در سیستان و بلوچستان جابجا شدند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۸۳ هزار و ۵۱۹ مسافر سال گذشته در قالب ۲۴۳ هزار و ۵۱ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری در استان جابجا شدند.

به گزارش ایسنا تیمور باقری افزود: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه میلیون و ۱۲ هزار و ۴۶۵ مسافر و ۳۰۶ هزار و ۷۰۲ سفر کاهش ۳۱ درصدی در جابجایی مسافر و ۲۱ درصدی در تعداد سفر را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۶۲ درصد جابجایی مسافر این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به داخل استان و ۳۸ درصد به خارج سیستان و بلوچستان انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان درباره وضعیت حمل و نقل عمومی برون شهری و چگونگی رعایت الزامات بهداشتی گفت: از همان روزهای نخست شیوع این ویروس تمام الزامات و پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نظیر فاصله گذاری اجتماعی به شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافر استان ابلاغ و نظارت‌های دوره‌ای در این زمینه توسط همکاران ما به طور مرتب درحال انجام است.

وی با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر و سفرهای بین استانی، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری دچار ضرر و زیان شدند، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط این اداره‌کل پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای شرکت‌های حمل و نقل عمومی( به ازای هر نفر شاغل) و ۶۰ میلیون ریال برای رانندگان این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای سيستان و بلوچستان جابجایی مسافر سیستان و بلوچستان حمل و نقل عمومی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی