Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:35:40 GMT

در مسابقه بهشت اجابت شرکت کنید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۹۲۶

در مسابقه بهشت اجابت شرکت کنید

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، گفت: ویژه برنامه سحرگاهی شبکه اصفهان با آیتم‌های متنوع پخش می‌شود. برای آگاهی بهتر مردم و جذب مخاطب مسابقه‌ای تحت عنوان "بهشت اجابت" تدارک دیدیم که از مطالب گفته شده در برنامه سوالی طرح می‌شود و بینندگان برای پاسخ تا زمان افطار فرصت دارند.

علی معرک نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال سوم است که ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان در استان اصفهان با مشارکت شهرداری و اداره کل صدا و سیمای مرکز استان اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز این ویژه برنامه با محوریت معرفی مشاهیر آرمیده در تخت فولاد و شهدا خواهد بود.

وی افزود: این ویژه برنامه در ۳۰ سحر با آیتم‌های متنوع از قبیل حکایات، صدا و داستان‌های اخلاقی مشاهیر از علما، فقها و عرفا گرفته تا وصیت نامه شهدا و معرفی سبک زندگی آنها، پخش می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با بیان اینکه " دکور برنامه در گلستان شهدا تدارک دیده شده است"، ادامه داد: سعی کردیم از دو جهت مستقیماً به موضوع شهدا ورود پیدا کنیم که یک مورد سالن گلستان شهدا است زیرا احداث این سالن اتفاق خاص و ویژه‌ای بود.

معرک نژاد تصریح کرد: از طرفی تلاش کردیم شهدایی را که کم‌تر به نام و زندگی نامه آنها اشاره شده، معرفی کنیم. به همین دلیل با اداره کل بنیاد شهید استان اصفهان و مراکز دیگر نیز هماهنگی شد تا وصیت نامه و زندگی نامه‌های آنها را آماده و در قالب‌های مختلف صوتی و تصویری در اختیار بینندگان شبکه اصفهان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه سحر شبکه اصفهان در ۱۰ شب اول ماه مبارک رمضان علاوه بر شبکه استانی از طریق شبکه شما نیز پخش می‌شود تا بینندگان در سطح ملی نیز بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اشاره به مسابقه "بهشت اجابت" گفت: برای آگاهی بهتر مردم و جذب مخاطب مسابقه‌ای تحت عنوان "بهشت اجابت" تدارک دیده‌ایم. همانگونه که گفته شد هر سحر آیتمی داریم که حکایات خاص اخلاقی مشاهیر آرمیده در تخت فولاد در آن مطرح می‌شود و امسال به طور ویژه با محوریت قرآن و سبک زندگی قرآنی خواهد بود. همچنین کارشناسی نیز به صورت زنده و مستقیم در برنامه حضور دارد.

معرک نژاد ادامه داد: از مطالب گفته شده در برنامه سوالی طرح می‌شود و بینندگان تا زمان افطار فرصت دارند که پاسخ‌های خود را از دو طریق برای ما ارسال کنند. یکی از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۳۳ و دیگری کامنت کردن پاسخ زیر پست سوال مسابقه در پیج اینستاگرام مجموعه تخت فولاد که به آدرس takhtefoulad_ir@ است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد افزود: در پایان هر افطار قرعه کشی می‌کنیم و به چهار نفر از افرادی که به سوال طرح شده پاسخ صحیح داده باشند، ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد، همچنین اسامی برندگان نیز در برنامه اعلام می‌شود.

کد خبر 487325

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تخت فولاد مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان شهرداری اصفهان شبکه اصفهان شبکه شما ماه رمضان ماه مبارک رمضان حلول ماه رمضان رمضان 1400 برنامه تلویزیونی افطار برنامه سحرگاهی مسابقه صدا و سیمای مرکز اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرهنگی و مذهبی تخت فولاد مدیر مجموعه تاریخی ویژه برنامه بهشت اجابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، گفت: به همین مناسبت در منطقه 2 شهرداری اصفهان 12 برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان 5 رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز 6 اردیبهشت از ساعت 17 در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی 1»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه 2 است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره 9 محله از محله های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیاردشت را به تصویر می کشد و در دوره های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات و... محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از 3 تا 6 اردیبهشت از ساعت 17 در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از 19 تا 21 اردیبهشت برگزار می‌شود. در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • اصفهان به رنگ نجوم