Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:49:33 GMT

طبخ هزار و ۲۵۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۹۴۸

طبخ هزار و ۲۵۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه آشپزخانه‌های مهدوی با مشارکت خیران نیک اندیش فعالیت کرده و برای نیازمندان غذای گرم طبخ می‌کنند، گفت : خیران نیکوکار کرمانشاهی به منظور طبخ غذا گرم برای نیازمندان در سومین شب از ماه مبارک رمضان بیش از ۳۳ میلیون تومان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه آشپزخانه‌های مهدوی تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود، گفت : شماره گیری کد دستوری#۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه، واریز کمک‌ها به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی، همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در اطعام و اکرام نیازمندان است.

رخصی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال پویش «ایران همدل-اطعام مهدوی» با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد

حجت الاسلام مهدی صداقتی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تجلیل از اقدامات سپاه پاسداران برای تنبیه رژیم صهیونیستی در طرح «وعده صادق»، با اشاره به برنامه‌های قرآنی، دینی و فرهنگی شهرستان در ماه مبارک رمضان از همکاری مسئولان ذیربط که در انجام باشکوه این برنامه‌ها تشکر کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های ماه رمضان امسال با محوریت طرح «زندگی با آیه‌ها» یا طرح «مسطورا» بود و این طرح ادامه دارد که آیات منتخب برای قرائت، حفظ، سخنرانی، پیک کودک و نوجوان و هنری همراه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از جمله برنامه‌های انجام شده به تشکیل جلسات مختلف درون‌سازمانی و جلسات شهرستانی، رونمایی از طرح «مسطورا» در جمع خبرنگاران با نشست خبری و انتشار در فضای رسانه‌ای، فضاسازی در میادین، تشریح طرح‌های ماه مبارک رمضان در خطبه‌های نماز جمعه، نوروزگاه، اماکن دینی، ایستگاه قطار شهرستان و رایزنی با مبلغان برای تشریح برنامه‌های ماه رمضان، توزیع کتب و بروشورهای ماه رمضان برای جامعه هدف، استفاده از توانمندی‌های دانش‌آموزی برای برگزاری محافل و جشن روزه‌اولی، برگزاری ویژه طرح «مسطورا» برای ۷۰ دانش‌آموز و همکاری با ستاد نوروزگاه شهرستان در اجرای برنامه‌های مشترک اشاره کرد.

حجت الاسلام صداقتی با بیان اینکه به ازای هر روز ماه مبارک رمضان میزان ۳ ممیز ۸ برنامه در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شد، تعداد این برنامه‌ها در کل ماه در دو شهرستان را ۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی شامل ۵۳ جلسه جزء‌خوانی، ۵۳ محفل قرآنی و ۶ کرسی تلاوت و تفسیر برشمرد و توضیح داد: از این تعداد ۲۹ جلسه جزءخوانی در سوادکوه و ۲۴ جلسه جزءخوانی در سوادکوه‌شمالی، ۳۹ محفل قرآنی در سوادکوه و ۱۴ محفل قرآنی در سوادکوه‌شمالی، و ۴ کرسی تلاوت در سوادکوه و ۲ کرسی تلاوت در سوادکوه‌شمالی بوده است.

وی از توزیع بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پوستر، بنر و کتاب ویژه ماه مبارک رمضان در سوادکوه خبر داد و افزود: همچنین در این مدت، ۵۵ اعزام مبلّغ شامل ۲۶ اعزام در سوادکوه‌شمالی و ۲۹ اعزام در سوادکوه و اعزام ۳ مبلّغه در سوادکوه‌شمالی و ۲ مبلّغه در سوادکوه انجام شد و ۶۵ نقطه تبلیغی فعال، ۱۸ جلسه خانگی قرآنی، ۱۹ مرکز قرآنی، ۲۰ هیأت مذهبی و ۵۷ مسجد در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی داشته‌ایم.

کد خبر 6078816

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • بیش از ۹ هزار حامی در ماه رمضان به طرح اکرام ایتام پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان