Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کارگروه سیاسی مجمع نیروهای انقلاب بابیان اینکه شورای شهر نیازمند جوانان باانگیزه و افراد باتجربه است، گفت: مجمع نیروهای انقلاب ترکیب مطلوبی برای اعضای شوراهای شهر معرفی خواهد کرد. - اخبار استانها -

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان  دررابطه با روند انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری و شورای شهر در مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اظهارداشت: تلاش مجمع نیروهای انقلاب اسلامی این بوده است که بتواند به صورت فراگیر از تشکل‌های انقلابی و اصولگرا و از افراد حقیقی موثر در این زمینه استفاده کند و بتواند فرایند را به‌گونه‌ای طراحی بکند که همه ظرفیت‌ها در این حوزه به‌کار گرفته شود، البته ممکن است هیچوقت اجماع و اتفاق نظر صد درصدی ایجاد نشود اما بلاخره باید حداکثر تلاش را برای رسیدن به یک لیست واحد به‌کار گرفت به نحوی که همه‌ تخصص‌های شورای شهر و صلاحیت‌ درون‌چهره اصولگرایی و نیروهای انقلابی دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بالا بودن تعداد نامزدها و به خصوص نامزدهای متعلق به جریان‌های اصولگرا و انقلابی یک فرصت است و می‌تواند راهی برای انتخاب افراد قوی‌تر و شایسته‌تر باشد و درعین حال اگر این فرایند به‌درستی و با همکاری همه افراد انجام نشود ممکن است به یک تهدید تبدیل شود، به‌هرحال باید حداکثر تلاش را داشته باشیم تا به یک فهرست واحد بادرنظر گرفتن تخصص‌های موردنیاز، اقشار مختلف و سطوح سنی مختلف برسیم چراکه شورای شهر نیازمند جوانان باانگیزه و افراد باتجربه است.

رئیس کارگروه سیاسی مجمع نیروهای انقلاب با درخواست از کاندیداهای علاقه‌مند و با نگرش انقلابی برای ثبت‌نام در مجمع نیروهای انقلاب بیان کرد: به عنوان عضوی از این مجموعه درخواست دارم تا کاندیداهایی که خود را با مجمع نیروهای انقلاب همراه و هم‌فکر می‌دانند، مشخصات و رزومه خود را به مجمع بدهند تا کسی نباشد که دیده نشود و در مرحله بعدی نامزدها، تشکل‌ها و افراد موثر کمک کنند تا فرایند به‌سمت رسیدن به یک لیست واحد برود هرچند شاید هیچوقت اجماع صددرصدی اتفاق نیفتد اما اتفاق نظر بهتر از تفرقه است.

پیش‌شرط‌های مجمع نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات 1400 /شاخص "انقلابی بودن و تخصص" استعضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب: تا به امروز هیچ لیستی ارائه نداد‌ه‌ایم

وی ادامه داد: طبق سخن مقام معظم رهبری، مشارکت پرشور در انتخابات در درجه اول قرار دارد که لازمه آن رقابت است و در درجه دوم انتخاب صحیح است که در بحث ریاست جمهوری و شورای شهر مطرح بوده و امیدواریم مجمع نیروهای انقلاب روی یک کاندیدای اصلح توافق بشود و حتی اگر فرایند انتخاب دو ماه طول بکشد، اشکالی ندارد و باید نهایتا به سمتی برود که قبل از انتخابات یک فرد اصلح معرفی شود.

رئیس کارگروه سیاسی مجمع نیروهای انقلاب بااشاره به اهمیت انتخابات شورای شهر خاطرنشان کرد: در شورای شهر مردم در امور مشارکت کرده و با حضورشان در شوراهای شهر و روستا تارنماهای محلی ایجاد می‌کنند و به خصوص در شهرها و کلانشهرها شورای شهر خیلی در مدیریت و توسعه شهری موثر است و این شورا فقط شورای شهرداری نیست بلکه شورای شهر بوده و باید برنامه‌ریزی شهری داشته باشد.

وی افزود: دوره ششم شورای شهر، با کسب تجربه از 5دوره گذشته و با انتخاب افراد شایسته طبق سخن مقام معظم رهبری از نیروهای باتجربه، مدیران اجرایی و جوانانی که با انگیزه، هم‌فکر، تحصیل‌کرده و صاحب فکر هستند، ترکیب مطلوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/174/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نیروهای انقلاب شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که از ۲۷ آذر با حکم کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش از سمت خود کناره گیری کرد.

این استعفا در راستای آغاز پروسه انتخاباتی فدراسیون شطرنج و به منظور تصمیم شادی پریدر برای ورود به انتخابات اتخاذ شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج در حالی مترصد ورود به انتخابات این فدراسیون است که حمایت اعضای مجمع انتخاباتی را هم پشت سر خود می بیند. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که بیش از ۴۰ نفر از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج از جمعیت روسای هیات ها، ورزشکاران، داوران، مربیان، ملی پوشان و ... خواستار تصدی این فدراسیون توسط یکی از اهالی شطرنج مانند شادی پریدر هستند.

به همین منظور پریدر که برای دوره پیشین مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج نیز نام نویسی کرده بود تصمیم به حضور در این دوره انتخابات گرفته است. این در حالی است که وزیر ورزش در بخشی از حکم صادره برای وی به عنوان سرپرست بر عدم ورود به انتخابات تاکید و یادآور شده بود که «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.»

با این اوصاف شادی پریدر روز سه شنبه استعفای خود را تقدیر کیومرث هاشمی کرد اما وی هنوز واکنشی نسبت به این استعفا نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فرودین آغاز شده و روز چهاشنبه ۲۹ فروردین به پایان می رسد. طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار مهر، تا به امروز به جز کمال جوانمرد دبیرکل پیشین کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست فعلی فدراسیون سه گانه، هیچ فردی دیگری برای ورود به انتخابات شطرنج اقدام نکرده است.

فدراسیون شطرنج از خرداد سال گذشته و به دنبال استعفای حسن تامینی وارد پروسه انتخابات شد. ابتدا شهرام عظیمی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد و در ادامه هم این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

پریدر در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس بانوان با این فدراسیون همکاری داشت.

کد خبر 6079847 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • قمی: سرمایه زوال ناپذیر هنر انقلاب، خون صد‌ها هنرمند شریف است
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند