Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:39:15 GMT

سایه تاریکی بر معابر و خیابان‌های دهدشت+تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۰۳۳

سایه تاریکی بر معابر و خیابان‌های دهدشت+تصاویر و فیلم

امروزه برق و روشنایی یکی از نیازهای اساسی زندگی بشر به شمار می ورد چراکه روشنایی مناسب کوچه و محله ها سبب ارتقاء امنیت شهری میشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس امروزه برق و روشنایی یکی از نیازهای اساسی زندگی بشر به شمار می رود چراکه روشنایی مناسب در کوچه و محله ها سبب ارتقاء امنیت شهری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خاموشی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر دهدشت ترس و استرس را در دل ساکنان این مناطق به وجود اورده است  و رفت و آمد های شبانه شهروندان به خصوص پیاده‌ها را با مشکل روبه رو کرده است.

عدم روشنایی خیابان‌های دهدشت می تواند زمینه ساز حوادث رانندگی، بستر مناسب برای بزهکاری و تبدیل ساختن معابر امن شهر به فضای بی‌دفاع شهری و کاهش احساس امنیت در  شهروندان را به وجود آورد.

شاید با وجود  مشکلات ریز و درشت این روزها از جمله معیشت، اقتصاد و شیوع بیماری کرونا  چندان این مشکل به چشم نیاید و یا از اهمیت لازم را برای مسئولان برخوردار نباشد.     اما بی‌توجهی و کم‌توجهی به این موضوع و عدم تلاش جدی در حل این مشکل می تواند زمینه افزایش آمار سرقت، زورگیری در  تاریکی خیابان‌ها را به دنبال داشته باشد. عدم روشنایی لازم در معابر، مشکلاتی را برا رانندگان می تواند  فراهم کند، چرا که در تاریکی شب، نمی توانند به درستی دست‌اندازها که در دهدشت  کم هم نیست، تشخیص دهند.
تجهیز مناطق مسکونی شهر به روشنایی  امری ضروری و  مطالبه به حق مردم شهر دهدشت می باشد که امید است از سوی مسئولان و مجموعه مدیریت شهری برای بر طرف کردن این مشکل اهتمام جدی به کار بسته شود.
  انتهای پیام/

 

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. لث6ص54ل9687صصث دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به تغییر مکان تقسیم، اعزام و رفع مشکل ترافیکی خیابان همدانیان گفت: دو سال گذشته به دلیل حضور مشمولان وظیفه و خانواده‌هایشان در محل پایانه جی مشکلاتی برای ساکنان و شهروندان محدوده خیابان همدانیان ایجاد شده بود.


ابوالفضل توکلی با اشاره به فراخوان مشمولان سربازی ۱۴۰۳ در محل سالن سرپوشیده ۲۵ آبان افزود: پیش از این محل اعزام مشمولان به مراکز آموزش، پایانه مسافربری شماره ۲ جی اصفهان بود.


وی گفت: با توجه به تغییر مکان مربوطه، به مشمولان توصیه می‌شود طبق فراخوان و مکان تعیین شده مراجعه کنند، زیرا سال ۱۴۰۳ در پایانه مسافربری ترکیبی جی هیچ‌گونه تقسیم و تجمع مشمولان وظیفه انجام نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت