Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:01:19 GMT

زنجان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۰۶۳

زنجان در هفته‌ای که گذشت

** ۲۹ طرح حوزه ‌سلامت با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان روز چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زنجان به بهره برداری رسید.

** وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برای رهایی از کرونا باید همدل باشیم، گفت: مساله دیگر اجتناب از سیاسی‌کاری است که من بسیار نگران همین سیاست زدگی هستم چراکه عده‌ای تلاش می‌کنند کرونا را عامل توفیق در عرصه سیاست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۳ هزار تخت بیمارستانی و تعدادی از پروژه‌های دیگر این حوزه تا هفته سلامت امسال در کشور افتتاح می‌شود.

** استاندار زنجان گفت: در زمان حاضر سد اول مقابله با کرونا یعنی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان شکسته شده است که با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده باید ترمیم شود و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

** استاندار زنجان گفت: متاسفانه بنا به دلایل مختلف میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی در این استان از ۹۵ درصد در ۳۰ اسفند سال گذشته به ۵۰ درصد کاهش یافته که این روند موجب شده است اغلب شاخص‌ها به صورت معناداری تغییر یابد.

** رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت: ۱۱ مرکز ۱۶ ساعته استان به ۳۲ مرکز ارتقا یافته که به مراجعات سرپایی و دریافت خدمات سلامت کمک می‌کند، در زمان حاضر نیز تمرکز حوزه سلامت بر بیماریابی هوشمند، مراقبت و حفاظت از سالمندان، مادران باردار و بیماران زمینه‌ای است.

** رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از پنج هزار دوز واکسن کرونا برای اقشار پرخطر از قبیل کادر درمان و بهداشت، جانبازان بالای ۵۰ درصد و پرسنل بخش‌های آی سی یو وارد استان و بخش عمده ای از آن تزریق شده است.

** رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس آخرین رتبه بندی انجام شده در خصوص میزان تسهیلات پرداختی برای رونق تولید در سال گذشته، این استان پس از البرز و سمنان، جایگاه سوم را در بین استانهای کشور به خود اختصاص داد.

** مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: بیش از ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی این استان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شد.

** رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: دستکاری پلاک خودرو و رانندگی با آن جرم است و خاطیان به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی، معرفی می‌شوند.

** مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: با کارهای انجام گرفته تا کنون از ۲ هزار واحد مسکن محرومین در استان بیش از ۸۰ درصد احداث و تکمیل شده است.

** رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه یکی از مطالبات بخش خصوصی حضور نماینده ای از بانک مرکزی در این استان است، گفت: مشکلات عدیده فعالان اقتصادی استان برای طرح و بررسی پشت درهای بسته بانک مرکزی مانده و حل نمی‌شود.

** رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ محیط بان زنجانی حین خدمت با بیرحمی هرچه تمام از سوی شکارچیان متخلف به فیض شهادت نایل آمدند که این جنایت قابل گذشت نیست و پرونده آنان به صورت ضرب الاجلی پیگیری و رسیدگی می‌شود.

** جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۶۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به همراه منبع تغذیه از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف و ضبط شد.

** رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه نیاز این استان به گوشت مرغ روزانه بیش از ۸۰ تن است، گفت: سه برابر این میزان در داخل استان گوشت مرغ تولید می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا زنجان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا زنجان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا زنجان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور درمان و آموزش پزشکی استان زنجان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است

 به گزارش جماران؛ محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ارزش اصلی انرژی هسته‌ای خدمتی است که به مردم می‌کند؛ در حال حاضر سالانه ۱ میلیون نفر از خدمات دارویی هسته‌ای استفاده می‌کنند.

اسلامی گفت: راکتور تحقیقاتی تهران قبلا با سوخت ۹۰ درصد فعالیت می‌کرد اما سوخت آن را به ما ندادند؛ ما قصد تولید سوخت بالای ۵ درصد نداشتیم.

وی بیان کرد: ما برای رسیدن به رادیوایزوتوپ‌ها نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم و دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است.

حجم ویدیو: 5.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان