Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان یاسوجی در قالب برداشت آزاد به موضوعات مختلفی پیرامون شهر یاسوج و مشکلات آن پرداخته اند و بیان کردند: مانورهای تبلیغاتی شورای شهر یاسوج کمکی به توسعه شهر نکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و پایتخت طبیعت نیازمند توسعه امکانات است، تجهیز و توسعه امکانات سبب رونق اقتصادی، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش خدمت رسانی به شهروندان و نهایتا رضایتمندی ساکنان شهر را در بر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه شهروندان یاسوجی در قالب برداشت آزاد به موضوعات مختلفی پیرامون شهر یاسوج و مشکلات آن پرداخته اند که مشروح آن در زیر آمده است:

یکی از جوانان گفت: شهر یاسوج برای کسب درآمد ضعیف است، بنده ساکن شهر یاسوج بودم اما به دلیل ضعیف بودن کسب درآمد به کنگان مهاجرت کردم.

وی با بیان اینکه زمینه های کسب و کار توسط نهادهای مختلف و مسئولان کمتر مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: جوانان جویای کار با نبود منابع شغلی گرفتار مسائل مختلف اجتماعی و ناهنجاری های اجتماعی می شوند.

این جوان با بیان اینکه طبیعت و خاک، زمینه های گردشگری جهت رونق و اشتغال اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان فراهم است، گفت: با توجه به مصرفی بودن شهر یاسوج، حمایت از معادن و  کارخانه های تولیدی کمک فراوانی در رونق شهر و اشتغال برای جوانان  خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نمی توان فقط به زمینه های گردشگری  برای رونق شهر یاسوج اکتفا کرد، افزود: شرکت هایی در بلکو و شهرک فرودگاه وجود دارد که تعطیل شده اند، حمایت از واحدهای تولیدی سبب رشد و توسعه شهر و رونق آن می شود.

شهروند دیگری با بیان اینکه ورزشگاه های شهر یاسوج بدون استفاده مانده است و کمترین استفاده را دارند، بیان داشت: در سطح شهر یاسوج پارکینگ عمومی وجود ندارد، نبود پارکینگ سبب مشکلات ترافیکی و خطر تصادف می شود.

او با انتقاد به مانورهای تبیغاتی اعضاهای شورای شهر قبل از انتخابات و اینکه وعده های آنها عملی نمی شود، افزود: در سطح استان استعدادهای ورزشی و فوتبالی وجود دارد، که در سطح لیگ برتر می توانند حضور داشته باشند، اما توسط مسئولان شناسایی  و حمایت نمی شوند.

وی به مشکلات قومی و قبیله ای استان و شهر یاسوج و نقش آن در عدم توسعه عادلانه امکانات و تجهیزات اشاره کرد و گفت: طایفه گرایی، و تفکرات جغرافیایی سبب عقب ماندگی شهر و استان خواهد شد.
شهروند دیگری با انتقاد از نبود زیبایی و منظر در شهر یاسوج عنوان کرد: در سطح شهر یاسوج با اینکه دکه های تلفن سالیان زیادی است، مرود استفاده قرار نمی گیرند  و تخریب شده اند اما هنوز آثار آن در شهر باقی است و جمع آوری نشده اند.

وی در ادامه به فرسودگی امکانات شهری در یاسوج اشاره کرد و گفت: در کنار توسعه امکانات و تجهیزاف به رنگ بندی ها، نصب المان ها، زیبایی منظر در شهر یاسوج متناسب با نام پایتخت طبیعت توجه نشد، از طرفی زیبایی شهر در ابعاد مختلف باید به گونه ای باشد که هر بیننده و رهگذری که از شهر عبور می کند از کیفیت و زیبایی شهر لذت برده و آثار فرهنگی شهر در یاد و اذهان آنها باقی بماند.

بانوی یاسوجی به نبود امکانات مناسب برای بانوان اشاره کرد و گفت: در شهرها و مراکز دیگر استان امکانات و تجهیزات پارک بانوان سبب ایجاد نشاط و سرگرمی  می شود، در یاسوج کل محوطه پارک بانوان باز است و بانوان معذورات خود را دارند.

این بانوی یاسوجی با اشاره به اینکه برای بانوان برنامه های آموزشی، فرهنگی با سطح کیفیت بالا وجود ندارد، ادامه داد: در سطح شهر یاسوج زنان خانه دار به مراکزی که سبب سرگرمی، آموزش و ورزش باشد ندارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان گفت: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

او تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب و کارسازی شود.

استاندار همدان گفت: در حوزه مسکن هم باید اقدام انقلابی صورت گیرد، همانطور که در سال گذشته با تلاش‌های فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط این اقدام صورت گرفت.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی با سند سه ساله توسعه استان منطبق بوده است و خوب ارزیابی می‌شود.

او تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی باید به سمت تولیدات دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین حرکت کند.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان امروز یک برنامه مدون و مرتبط با حوزه‌ی تولید برای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه شد.

همچنین مقرر شد برنامه دقیق حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی با همکاری دستگاه‌های مرتبط و زیرمجموعه‌ها در راستای تحقق شعار سال در جلسه‌ی آتی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه گردد.

دیگر خبرها

  • شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت