Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان متعبد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اعلام برنامه‌‌های آسفالت سطح شهر، اظهار داشت: در سال گذشته حدود ١١٠ هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه جهت آسفالت معابر درجه یک و لکه‌گیری معابر درجه دوم و کوچه ها استفاده شد

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما که شهردار کرمانشاه نیز بر آن تأکید داشتند، آسفالت محله‌های کم‌برخوردار بود که سال گذشته محل‌های همچون آقاجان که از مسیر تقاطع مادر تا میدان جمهوری اسلامی و کوچه‌های آن آسفالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال سه اولویت برای اجرای آسفالت در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته‌ایم که برنامه اول، معابر اصلی سطح شهر است که برخی به‌صورت روکش و برخی نیز لکه‌گیری بصورت آسفالت تراش است.

متعبد ادامه داد: اولویت دوم، خیابان های فرعی است که خرابی‌های آنان پر می‌شوند و اولویت سوم کوچه‌هاست که آسفالت مورد نیاز جهت لکه‌گیری کوچه‌ها، تحویل مناطق هشت‌گانه می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه قیر به تنی ٧٠ میلیون ریال رسیده است، گفت: امسال نیز در نظر داریم به همان میزان سال گذشته ١١٠ هزار تن مصرف شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مصرف جمهوری اسلامی برنامه های آسفالت شهر سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر

شهردار کرمانشاه گفت: از احداث پارکینگ‌های طبقاتی با ارائه مشوق‌های تجاری به ویژه در معابر پرتردد و قدیمی شهر همچون خیابان مدرس استقبال می‌کنیم و در ازای ساخت پارکینگ برابر مقررات شهرسازی، مشوق‌هایی در قالب تجاری به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: ۷۰۰ کیلومتر از معابر شهر کرمانشاه که خط‌کشی نداشت به صورت استاندارد خط‌کشی شده است و همکاران همچنان در حال خط‌کشی سایر معابر هستند.

وی افزود: از رانندگان درخواست داریم از خط کشی‌های معابر استفاده و قواعد حرکت میان خطوط ترسیم شده در خیابان‌ها را رعایت کنند که مانع برخورد و تصادف می‌شود و از طرفی سبب روانی ترافیک شهر خواهد شد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: همخوانی میان تعداد و تردد خودروها در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد و دچار کمبود شدید توقفگاه‌ها هستیم.

نوروزی تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه به دنبال احداث پارکینگ طبقاتی است، همین جا از همشهریان و کسانی که امکان سرمایه‌گذاری دارند یا املاکی دارند که قابلیت تبدیل شدن به پارکینگ را دارد دعوت می‌کنیم به شهرداری مراجعه و از مشوق‌های تجاری استفاده کنند.

وی گفت: از احداث پارکینگ‌های طبقاتی با ارائه مشوق‌های تجاری به ویژه در معابر پرتردد و قدیمی شهر همچون خیابان مدرس استقبال می‌کنیم و در ازای ساخت پارکینگ برابر مقررات شهرسازی، مشوق‌هایی در قالب تجاری به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

کد خبر 745312

دیگر خبرها

  • درخواست شهروندان تهرانی برای ترمیم روکش آسفالت برخی از معابر در منطقه ۳ + تصاویر
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • بهار در کوچه باغات سراب قنبر- کرمانشاه
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر