Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@04:14:11 GMT

زن مشهدی مرد بود! / جولان در سایت همسریابی!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۲۰۱

زن مشهدی مرد بود! / جولان در سایت همسریابی!

زن جوان که ادمین یک کانال همسریابی بود طمعه هایش را که به دام می انداخت هویت اصلی اش رو می شد. زنانی که فریب این زن را خورده بودند پی به اصل ماجرا بردند.

به گزارش رکنا، در یک کانال تلگرامی به عنوان همسریابی عضو شدم. مشخصات چند نفر در کانال مورد نظر درج شده بود که برای آشنایی با یکی از این افراد با شماره ادمین کانال تماس گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادمین کانال که زنی جوان بود بیان کرد برای ارتباط گرفتن با افرادی که اطلاعاتشان در کانال ثبت شده باید حق عضویت پرداخت کنم.

زن کلاهبردار مرد از آب درآمد / عملیات برای پلیس مشهد

من هم خام حرف‌های زن جوان شدم و لینک درگاه اینترنتی بانکی را از او دریافت کردم. مبلغ مورد نظر را در سایت بانکی یادداشت و فرایند انتقال اینترنتی پول را انجام دادم اما تراکنش ناموفق بود.

چند مرتبه دیگر تلاش کردم اما بازهم موفق به انتقال وجه نشدم. قصد داشتم تا با شماره مورد نظر تماس بگیرم و موضوع را به زن جوان اطلاع دهم که چندین پیامک کسر وجه برایم ارسال شد.

چند مرتبه با شماره تلفن زن جوان تماس گرفتم که مردی وحشی تلفن همراه را برداشت و شروع به فحاشی کرد. آنجا بود که متوجه شدم بازی خورده‌ام. سریعا خودم را به یکی از شعب بانکی رسانده و حساب بانکی‌ام را مسدود کردم اما در این بین 10 میلیون تومان از حسابم کسر شده بود. به پلیس فتا مراجعه کردم و علیه فردی که او را نمی‌شناختم شکایت کردم و تحقیقات پرونده برای شناسایی زن کلاهبردار آغاز شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همسریابی تلفن همراه فحاشی اخبار حوادث تلفن همراه زنانه همسریابی فحاشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران کرونا ویروس عکس بازیگر سینما و تلویزیون پرونده فیلم قتل حمام مادر زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شطرنج‌ بازان خراسان رضوی در مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌ های سنی دختر کشور و انتخابی تیم آسیا که از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.   این مسابقات در رده‌ های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور برگزار شد.   در پایان این مسابقات و در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن پور مقدم قهرمان شد و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در تسخیر ورزشکاران خراسانی باشد.   همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی زیر ۱۴ سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد.   پرینا اخوان نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی زیر ۱۸ سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی زیر ۱۶ سال، هستی شریف مشهدی و روشا اکبری در رده سنی زیر ۱۴ سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان پور در رده سنی زیر ۱۲ سال، ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی زاده و اسما حسن‌ پور در رده سنی زیر ۱۰ سال و نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی زیر ۸ سال اعضا تیم خراسان رضوی در این مسابقات بودند.

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی نمازگزاران مشهدی
  • راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • دستگیری ادمین کانال «گارد جاویدان»
  • ادمین کانال معاند دستگیر شد + اعترافات | ببینید
  • طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین (فیلم)