Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی کاملی در این رابطه گفت:خوشبختانه با پیگیری های شبانه روزی که در برنامه قرار دادیم و مساعدت و کمک های استاندار و معاونت عمرانی و برگزاری جلسات موثر، این طرح تعیین تکلیف شد. وی افزود : تکمیل باند، سطوح پروازی،جاده حفاظتی و استریپ های پروازی  که جهت ایمنی و امنیت پرواز بسیار مهم هستند در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه سرعت قابل توجهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملی ادامه داد : در طرح توسعه حدود 20 هزار هکتار خاکبرداری انجام شده که باتوجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژه ، روند رضایت بخشی را شاهد هستیم. مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: 24 میلیارد و هشتصد میلیون تومان از مطالبات قرارگاه بصورت تهاتر از طریق راه و شهرسازی پرداخت کردیم در حال رایزنی هستیم که مابقی طلب قرارگاه نیز با مساعدت استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی  پرداخت نماییم . علی کاملی ادامه داد : طبق تعهدی که دادیم تامین اعتبارتکمیل مابقی طرح را هم پذیرفتیم و بهمین منظور نظارت جدی بر روند طرح توسعه داریم در پرداخت صورت وضعیتهای پیمانکار تعلل نداریم و با همین روند انشااله تا پایان خرداد ماه و در همین دولت طرح هشت ساله توسعه فرودگاه به پایان میرسد و به بهره برداری خواهد رسید .

46

کد خبر 1505588

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر

یک مقام ایرانی در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت: اراده کاملی برای پاسخ نظامی به رژیم اسرائیل این بار به شکلی قوی‌تر داریم. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک مقام ایرانی به شبکه الجزیره گفت: آماده سطح دوم از واکنش هستیم که با تسلیحاتی که قبلا در تقابل با رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار نگرفته انجام خواهد شد.

وی افزود: اراده کاملی برای پاسخ نظامی به رژیم اسرائیل این بار به شکلی قوی تر داریم.

این مقام ایرانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی باید بفهمد که رفتارهای دیوانه وار و عربده کشی با کشوری همچون ایران راهگشا نیست.

وی تصریح کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم اما برای آن آماده ایم و اگر به ما تحمیل شود گزینه‌های  وسیعی داریم.

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی