Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:03:13 GMT

امسال هیچ تیمی از لیگ ملت‌های والیبال سقوط نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۲۷۹

امسال هیچ تیمی از لیگ ملت‌های والیبال سقوط نمی‌کند

به گزارش ایرنا، لیگ ملت‌های والیبال هر سال با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود. این تیم‌ها به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند و در نهایت تیمی که در رده شانزدهم قرار می‌گیرد از این رقابت‌ها سقوط می‌کند.

جانشین تیم سقوط‌کرده، از مسابقات چلنجرکاپ انتخاب می‌شود. آخرین دوره این مسابقات در سال ۲۰۱۹ برگزار شده بود که تیم اسلوونی با قهرمانی در بخش مردان جانشین پرتغال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و محدودیت سفر بین کشورها، فدراسیون بین‌المللی والیبال با هماهنگی کشورهای کرواسی و پرتغال که میزبانی مسابقات را در بخش‌های زنان و مردان بر عهده داشتند، این مسابقات را لغو کرد.

به این ترتیب در سال ۲۰۲۱ هیچ تیمی از لیگ ملت‌ها سقوط نخواهد کرد. این فصل از مسابقات از هفتم خرداد تا ششم تیر به صورت متمرکز در شهر ریمنی ایتالیا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها لیگ ملت‌های والیبال والیبال تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال والیبال تیم ملی والیبال لیگ ملت های والیبال والیبال تیم ملی والیبال اخبار کنکور لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود