Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن رخصی» روز شنبه به ایرنا افزود: وام‌های قرض الحسنه این نهاد در سر فصل‌های کارگشایی، اشتغال، ودیعه، خرید و تعمیر مسکن، وام دانشجویی و آموزش کسب و کار پرداخت شده‌ است.

او گفت: ۷۱ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان از وام‌های اختصاصی به مددجویان در سال گذشته از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و حدود ۳۰ میلیارد تومان نیز از اعتبار بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت تامین شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رخصی، وام های پرداختی به مددجویان استان کرمانشاه در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ رشد ۹۰ درصدی داشته‌ است.

او همچنین تصریح کرد: بخشی از وام های قرض الحسنه صندوق امداد ولایت از محل سپرده‌های خیران نیک اندیش تامین ‌شده است.

ایجاد بیش از ۱۱هزار فرصت شغلی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود گفت: سال گذشته ۱۱ هزار و ۶۱۴ فرصت شغلی زودباده برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد شده که بیش از ۱۵۱ درصد تعهد اشتغال کمیته امداد در استان بوده است.

رخصی اضافه کرد: به منظور اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان کرمانشاهی در سال ۹۹ بیش از ۲۲۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

او اظهار داشت: همچنین در سال ۹۹ حدود یک هزار و ۵۰۴ مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی‌های صورت گرفته دارای شغل پایدار شدند.

رخصی با بیان اینکه این نهاد به صورت مستمر بر طرح های اشتغال مددجویان نظارت های فنی و تخصصی اعمال می کند، تاکید کرد: این نظارت ها تا پایداری و توانمندی کامل مجریان طرح های اشتغال ادامه خواهد یافت.

از ۲ میلیون نفر جمعیت استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۸۴ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کرمانشاه اخبار کنکور کمیته امداد قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز