Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها یک خاصیت داشت و این بود که واقعیت توانمندی هسته‌ای ما به خوبی آشکار شد، گفت: روحانی در این ۸ سال هیچ وقت نتوانست قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ملت و کشور بزرگ ایران را درک کند و این مشکل رئیس‌جمهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور درک درستی از توانمندی‌های کشور ندارد، گفت: تمام تمرکز و فکر و ذهن رئیس‌جمهور به بیگانگان گره خورده است و حکایت روحانی این است که «آنچه خود داشت، ز بیگانه تمنا می‌کرد». 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست ‌خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس‌جمهور هیچ وقت ملت ایران و ظرفیت‌های کشور را باور نکرده و همیشه نگاهش به خارج است و با این شرایط، طبیعی است که نسبت به قوانین مصوب مجلس هم چنین موضعی داشته باشد.  

عزیزی با بیان اینکه روحانی به هیچ یک از ظرفیت‌های کشور توجه ندارد، اظهار داشت: رئیس‌جمهور جمهور همه چیز را در سبد ارتباط با آمریکا گذاشته و چون بعد از ۸ سال کارنامه قابل قبولی ندارد و دست خالی کشور را تحویل رئیس‌جمهور بعدی می‌دهد، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را که بزرگترین فرصت را برای دولت فراهم کرده است، کوچک می‌شمارد.  

وی گفت: مجلس با تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دنبال آن بود که دست دولتمردان برای مذاکره در مقابل بیگانگان باز باشد و تیم مذاکره کننده ما که اخیرا با موضع بالا با گروه ۱+۴ مذاکره کردند و خواستار لغو کامل تحریم‌ها شدند، به واسطه تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس است.  

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمردان به جای تخریب مجلس، باید به جهت تصویب قانون عزتمند اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از مجلس تشکر کنند که این فرصت را برای آنان خلق کرد، تاکید کرد: از آنجایی که دولت تدبیر و امید با خزانه و کارنامه خالی رو به اتمام است، دولتمردان چاره‌ای جز فرافکنی و تخریب مجلس ندارند.   

کد خبر 5185352 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی مجلس شورای اسلامی دولت تدبیر و امید روحانی برجام مذاکرات هسته ای وین لغو تحریم برجام مجلس شورای اسلامی سید عباس عراقچی نطنز محمد جواد ظریف صحن مجلس حسن روحانی ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده مذاکرات هسته ای ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 رژیم صهیونیستی محمدجواد ظریف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

وی در پاسخ به یک کاربر گفته است؛ اون متن مرکز پژوهش ها کنار رفت متن آقای بانکی پور تصویب شد که هنوز قانون نشده، این اقدامات هم کار دولت است بر مدار سابق.

روز چهارشنبه هم غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی حقوقی مجلس گفت که طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896592

دیگر خبرها

  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا