Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:28:53 GMT

کانون دانشجویی دوست‌داران دریاچه ارومیه تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۴۸۸

کانون دانشجویی دوست‌داران دریاچه ارومیه تشکیل شد

حجت الاسلام کریم جباری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی با هدف زمینه سازی رشد خلاقیت‌های فرهنگی دانشجویان در جهت نیل به ارزش‌های متعالی اسلامی و ایرانی تاسیس می‌شود، اظهار داشت: کانون دانشجویی دوست داران دریاچه ارومیه با نگرش ویژه به محیط زیست به عنوان یکی از دغدغه‌های اساسی جهان امروز اقدام به فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت نقش آفرینی این کانون در اشاعه فرهنگ دوستی با طبیعت افزود: کانون دوست داران دریاچه ارومیه با مشارکت دادن دانشجویان علاقمند به این حوزه در حفاظت و حراست از محیط زیست فعال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه، دریاچه ارومیه را یک نعمت خدادادی دانست و بیان کرد: صرفا با هزینه کرد مالی نمی‌شود برای احیای دریاچه ارومیه عمل کرد؛ باید با حمایت از کانون‌های دانشجویی و سازمان‌های مردم نهاد برای اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب تلاش داشت.

وی با اشاره به لزوم فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار در این کانون، اظهار داشت: پرداخت علمی و فرهنگی به موضوع احیای دریاچه ارومیه می‌تواند فضای مطالبه‌گری برای احیای این دریاچه را تخصصی کند.

حجت الاسلام جباری افزود:  با توجه به  حضور دانشجویانی مجرب در تیم کاری این کانون که اکثرا مسلط بر مبانی تشکیلاتی کارهای فرهنگی هستند، امید است با راهبری پژوهشکده‌های مطالعات دریاچه ارومیه و مطالعات‌ اجتماعی عملکرد خوب و قابل قبولی از این کانون شاهد باشیم.

دانشگاه ارومیه از جمله دانشگاه های مطرح کشور به شمار می رود که نزدیک به ۲۰ هزار نفر دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه دانشگاه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه آذربایجان غربی ارومیه دریاچه ارومیه دانشگاه ارومیه اخبار کنکور دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره جدید دریاچه ارومیه پس از ۵ سال نابودی و خشکی! | فیلـم

با افزایش ۵۰ درصدی بارش‌ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته و رهاسازی حق‌آبه این دریاچه از سدهای بالادست، وضعیت این دریاچه رو به بهبود است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ لحظه رهاسازی آب سد مهاباد به طرف دریاچه ارومیه
  • فیلم/ واکنش مردم به دریاچه پر آب ارومیه
  • چهره جدید دریاچه ارومیه پس از ۵ سال نابودی و خشکی! | فیلـم
  • حجم عظیم آب در دریاچه ارومیه؛ جان گرفت!
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه
  • ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی