Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان در علی‌آباد کتول خبر داد و گفت: تزریق واکسن به چند کارمند شهرداری صورت گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی متکی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: بخشی از آنچه در فضای مجازی و برخی کانال‌ها درباره استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان مطرح شده است، صحت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماجرا از آن قرار است که روز تزریق سهمیه واکسن پاکبانان در این شهرستان از ویال آخر که مانند همه ویال‌ها 5 تایی است 4عدد باقی مانده بود که این تعداد به مسئول خدمات شهری، یک خانم پیمانکار و 2 نفر هم  که از کارکنان شهرداری بوده اند تزریق شد.

پاکبانان ایلامی‌ در اولویت تزریق واکسن قرار دارندارتباطی میان تزریق واکسن کرونا و فوت کادر درمان سبزوار وجود ندارداقدامی عجیب در آبادان / مدیران شهرداری و اعضای شورا‌ ‌‌با سهمیه پاکبان‌ها واکسن کرونا تزریق کردند‌

متکی با بیان اینکه این کار نباید انجام می شد،گفت: تعدادی از پاکبانان برای تزریق واکسن مراجعه نکرده بودند که دیگران از سهمیه آنها استفاده کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهمیه واکسن پاکبانان تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد

تین نیوز

سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می توانند برای ثبت نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت نام ها جمع بندی صورت می گیرد و در مورد تعداد سهمیه ها اقدام می کنیم.​

سخنگوی شهرداری تهران، افزود: تا زمان تصمیم گیری نهایی درباره طرح های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.​

محمدخانی با بیان اینکه اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، تصریح کرد: یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت نام در این سامانه مسیر ساده تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • چه کسی پاکبان را به قتلگاه فرستاد؟
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • تله کابین علی آبادکتول احداث می شود
  • رشد ۶۸ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد