Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از اتمام مسابقات هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به معرفی تیم منتخب هفته پرداخت.

در این تیم فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و محمد نادری 3 بازیکن استقلال قرار گرفتند. همچنین از تیم فولاد نیز شیمبا در خط حمله بهترین هفته آسیا حضور داشت. استقلال با 3 بازیکن بیشترین سهم را در میان بهترین های هفته آسیا در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مجیدی در هفته اخیر الاهلی عربستان را با نتیجه پرگل 5 بر 2 شکست داده بودند. فولاد هم مقابل السد قدرتمند به تساوی یک بر یک رسید.

از پرسپولیس و تراکتور دو نماینده دیگر ایران که به ترتیب مقابل الوحده امارات و پاختاکور به پیروزی و تساوی دست پیدا کردند بازیکنی در تیم منتخب هفته آسیا حضور نداشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم منتخب لیگ قهرمانان هفته اول فولاد هفته آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا

به گزارش ورزش سه، یاسر القحطانی در جریان مراسم باشکوهی که برای عرضه یک محصول تجاری جدید برگزار شد، اظهاراتی جنجالی داشت که واکنش هواداران را برانگیخت و برخی از آنها در فضای مجازی به انتقاد از او پرداختند.

یاسر القحطانی در سخنرانی خود در این مراسم که با حضور جمعی از ستارگان ورزش و همچنین خانواده.های بازیکنان لیگ عربستان برگزار می‌شد،  به تمجید از علی البلیهی پرداخت و گفت: البته برای من علی البلیهی بهترین بازیکن آسیا و بهترین بازیکن در پست خود است.

وی در ادامه توضیح داد: من در مورد سطح بازیکنان امسال صحبت می‌کنم و با تمام احترامی که برای همه بازیکنان و دستاوردهای آنها دارم، می‌بینم که البلیهی بهترین است. او به خاطر چیزی که با باشگاهش و تیم ملی کشورش ارائه کرد، شایسته عنوان بهترین بازیکن سال آسیا است.

این صحبت‌ها در شرایطی از سوی اسطوره الهلال مطرح شد که هواداران این تیم انتظار داشتند او سالم الدوساری را به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی کند اما نظر متفاوت او باعث ناراحتی تعدادی از آنها شد.

دیگر خبرها

  • حضور برونو فرناندز و تونی کروس در تیم منتخب هفته بیست و هشتم EA Sports FC24
  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا