Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حیدر محمدی مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در خصوص برخی ادعاها درباره مخالفت وزارت بهداشت برای واردات واکسن کرونا توسط هلال احمر توضیح داد: هلال احمر مجوز واردات واکسن کرونا را در تاریخ چهارده فروردین از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر نیز این موضوع را تایید کرده است افزود: مقرر شده بود شرکت سها کیش ظرف مدت دو هفته واردات واکسن را انجام دهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: هلال احمر سیزده میلیون یورو ارز برای واردات واکسن آنفلوآنزا دریافت کرده است که یک عدد واکسن هم واردات نکرده است.

محمدی با بیان اینکه هلال احمر باید تکلیف ارزهای دریافتی را روشن کند اظهار داشت: وزارت بهداشت امیدوار است هلال احمر هرچه زودتر نسبت به واردات واکسن کرونا نیز اقدام کند.

گفتنی است روز گذشته مدیرعامل یکی از خبرگزاری‌ها در توییتی مدعی شده بود که وزارت بهداشت مجوز واردات واکسن کرونا را به هلال احمر نداده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واردات هلال احمر واکسن دارو واردات واکسن کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت

رضا فلاح  گفت: پس از دریافت هشدار‌های صادره از سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق استان، ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ۵۵ پایگاه امدادونجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع، آنست و همچنین شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند/ آغاز عمره از ۳ اردیبهشت
  • این هفته تکلیف بارسلونا روشن می‌شود