Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در لیست اسامی شبکه بهداشت و درمان آبادان اسمی از اعضای شورای شهر و دریافت واکسن آنها دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا احمدی صبح امروز (شنبه) در یک گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: در تماس تلفنی که با امام جمعه و شهردار آبادان داشتند، این دو اعلام کردند که هیچ کدام از اعضای شورای شهر واکسن دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در لیست اسامی شبکه بهداشت و درمان آبادان اسمی از اعضای شورای شهر و دریافت واکسن آنها دیده نشده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: ۲۱۹ دوز واکسن به عنوان سهمیه برای پاکبان ها دریافت شده بود درحالی که تعداد پاکبان های شهرداری ۵۰۰ نفر است و در روزهای اول تنها ۳۰ نفر از پاکبانان واکسن را زدند و بیشتر آنها به دلیل شایعات فضای مجازی درباره تبعات واکسن از زدن آن خودداری کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده ۱۰۴ نفر تاکنون واکسن زده‌اند که هشت نفر از آنها مدیران شهرداری، ۲۴ نفر شهروندانی که بیماری زمینه‌ای داشتند و مابقی پاکبانان بودند. در حال حاضر ۱۱۵ دوز واکسن باقی مانده و کسی متقاضی دریافت آن نیست.

کد خبر 487371

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری آبادان شورای شهر آبادان واکسن کرونا واکسیناسیون پاکبانان شهرداری امام جمعه آبادان علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان ها شورای عالی استانها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله سپاه | اسرائیل به شرارت‌های خود ادامه دهد پاسخ ۱۰ برابری دریافت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای به تشریح دلیل ایران برای حمله به سرزمین‌های اشغالی پرداخت و نوشت «علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود».

این شورا تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران عملیات «وعده صادق» را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

ناتوانی متحدان رژیم صهیونیستی در مقابل حمله ایران

در این بیانیه آمده که در این عملیات صرفاً پایگاه هوایی اطلاعاتی و نظامی این رژیم هدف قرار گرفته و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی رژیم اجتناب شده و فعلاً اقدام نظامی دیگری در دستور کار ایران نیست.

شورای عالی امنیت ملی هشدار داد که «چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت‌بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد، پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد».

کد خبر 844463 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى ایران

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد
  • اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله سپاه | اسرائیل به شرارت‌های خود ادامه دهد پاسخ ۱۰ برابری دریافت می‌کند
  • شورای عالی امنیت ملی : اسرائیل به شرارت‌های خود ادامه دهد پاسخ ۱۰ برابری دریافت می‌کند
  • شورای عالی امنیت ملی: اسرائیل به شرارت‌های خود ادامه دهد پاسخ ۱۰ برابری دریافت می‌کند
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • توضیح وزیر درباره وضعیت اینترنت؛ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید
  • توضیح وزیر در مورد گزارش وضعیت اینترنت: زمان مشخصی وجود ندارد/ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید/ انشاا... بهتر می‌شود
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد