Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:11:57 GMT

لزوم برخورد و انفصال از خدمت شهردار اهواز و آبادان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۷۲۰

لزوم برخورد و انفصال از خدمت شهردار اهواز و آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیرو استفاده شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهرهای اهواز و آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان در نامه‌ای خطاب به رئیس کل دادگستری استان خوزستان نوشتند: نیک می‌دانید که در بیش‌از یک‌سال گذشته مدافعان سلامت در استان خوزستان با تمام توان در مقابل با پانتومی کرونا در خط مقدم مبارزه با بیماری قرار داشته‌اند و متأسفانه به دلیل سوء مدیریت‌های کلان در واردات واکسن هم‌اکنون همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با کمبود سهمیه واکسن مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسب دستور وزارت بهداشت مبنی‌بر واکسیناسیون پاکبانان و غسالان محترم، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سهمیه‌ای خاص را به شهرداری‌ها اختصاص دادند تا این امر به سرانجام برسد. 

در ادامه این نامه آمده است که، اما متأسفانه در همین حین متوجه شدیم که شهردار جدید اهواز و همچنین اعضای شورای شهر و شهرداری آبادان در اقدامی سخیف و منزجرکننده با سوءاستفاده از قدرت از این سهمیه جهت واکسیناسیون خود استفاده کرده‌اند با توجه به این‌که تاکنون بخش زیادی از بیماران خاص و مشاغل پرخطر حتی یک دوز واکسن هم دریافت نکردند، خواهشمندیم تا ضمن ورود به این قضیه فساد مدیریتی صورت‌گرفته نسبت‌به برخورد قاطعانه و محکم با این ضربه زنندگان به سلامت مردم، اقدام فرمایید.

پر واضح است که حضور چنین افرادی که حتی از سهمیه واکسن پاکبانان شهرداری هم نمی‌گذرند زمینه‌ساز بروز فسادهای بسیار بوده گسترده‌تر در سطح استان مظلوم خوزستان خواهد بود. امیدواریم با برخورد سریع و محکم دستگاه قضایی استان از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سهمیه واکسن پاکبانان شهرداری اهواز شهرداری آبادان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تایید مشکل کمبود شیرخشک در داروخانه‌های خوزستان گفت: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در استان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، چندی است که شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان کمیاب شده و خانواده‌ها به‌سختی می‌توانند شیر خشک لازم برای نوزادان خود را تهیه کنند. این مساله باعث اعتراض و گلایه‌مندی برخی از مردم استان بویژه در اهواز شده است. 

مسعود مهدوی نیا؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در خوزستان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار، نیاز خوزستان 600 هزار قوطی شیرخشک در ماه برآورد شده است، افزود: اما به دلیل افزایش نرخ شیر خشک و پرداخت نشدن سهم یارانه ارزی که باید توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب داروخانه‌ها واریز شود، این میزان شیر خشک برای استان فراهم نشده است.

مهدوی‌نیا ادامه داد: عملا داروخانه‌ها به دلیل عقب افتادن سهم دارویی طرح دارویار و بدعهدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در پرداخت به مدت چهار ماه، نقدینگی داروخانه‌ها به حداقل رسیده و توان مالی لازم برای تامین شیر خشک را ندارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: توزیع دوباره شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی