Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: شهرداری در صدد است ۱۰۰ تخت بیمارستانی را برای روزهای سخت تهیه و به بیمارستان‌های شهر اهدا کند تا ظرفیت پذیرش بیماران افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: در حال حاضر شهر اصفهان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت خوبی قرار ندارد به همین دلیل شهرداری تلاش کرده نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در صدد است ۱۰۰ تخت بیمارستانی را برای روزهای سخت تهیه و به بیمارستان‌های شهر اهدا کند تا ظرفیت پذیرش بیماران افزایش یابد؛ البته مردم نیز باید نهایت همکاری را داشته باشند.

 

شهردار اصفهان ادامه داد: در این شرایط سخت کرونایی، کارکنان شهرداری از جمله نیروهای خدمات شهری، پاکبانان، کارگران فضای سبز، راهبران مترو، اتوبوس و رانندگان تاکسی، نیروهای کنترل و نظارت، نیروهای انتظامات شهری، کنترل ترافیک شهری، کارکنان سازمان مدیریت پسماند، باغ رضوان، آتش نشانان، کارگران، مشاوران و مهندسان در روی زمین و زیرزمین در حال نظافت شهر، سرویس دهی به شهروندان، ساخت جاده، پل، راه، مسیر مترو و اجرای دیگر طرح‌های عمرانی هستند که در این فرصت به تمام آنها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، تصریح کرد: شهرداری اصفهان از سال گذشته افتتاحیه‌های هفتگی پروژه‌های خود را آغاز کرد که در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی این برنامه به شکلی متفاوت برگزار می‌شود.

 

نوروزی با بیان اینکه در هفته جاری سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی AVL و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیک AFC به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه مهم مشارکتی به صورت BOT انجام شده و قابلیت‌های ارزشمندی در مدیریت خطوط اتوبوسرانی و خدمات هوشمند به مردم ارائه می‌کند.

 

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از سامانه‌های جدید از این پس شهروندان می‌توانند برای انجام سفرهای درون شهری خود برنامه‌ریزی آنلاین داشته باشند، اصفهان کارت خود را شارژ کرده و علاوه بر ایجاد حساب‌های شهروندی برای پرداخت‌های شهری از دیگر قابلیت‌های این سامانه‌ها استفاده کنند.

 

شهردار اصفهان با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه در آغاز کار ۸۹ میلیارد تومان بوده که امروزه ارزش بیشتری دارد و البته دارای پشتیبانی پنج ساله است، گفت: بی‌شک این اتفاق مهم می‌تواند سفری آرام و با خیالی آسوده را برای تمام شهروندان به همراه داشته باشد.

 

وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم از شرایط سخت کرونایی عبور کنیم تا اتوبوس‌ها مثل گذشته بتواند روزانه ۵۶۰ هزار سفر شهری را انجام دهد.

 

نوروزی اظهار کرد: روز پنجم ماه رمضان سال ۵۷ سالروز تجمع انقلابی مردم اصفهان بود که این روز و همچنین فرارسیدن روز ارتش را به عموم مردم تبریک می‌گویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بیمارستان شهرداری مترو کرونا کرونا در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به نظارت بر بازار کالا با سامانه‌های هوشمند گفت: هیچ مشکلی در فراوانی کالا نداریم و آرامش خرید مردم در استان اصفهان ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امید شریفی در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان اصفهان، گفت: دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان در سال‌جاری با ریاست استاندار اصفهان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص هوشمندسازی فرایندهای تنظیم بازار گفت‌وگو شد که برخی از سامانه‌های مورد نیاز در استان اصفهان مستقر هستند و در برخی حوزه‌ها نیز نیازمند استقرار سامانه‌‌ها هستیم که بتوانیم به صورت هوشمند فرایندها را کنترل کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: رصد بازار، فراوانی کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم نکته محوری و کلیدی است که در تمام جلسات تنظیم بازار بر آن تأکید می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه کالاهای اساسی، دستگاه‌های نظارتی در هر نشست تنظیم بازار استان اصفهان از وضعیت روند قیمت و فراوانی کالاها از جمله (برنج، گوشت، مرغ و ...) و در حوزه سخت‌افزاری مانند اقلام ساختمانی و ... گزارش‌های میدانی و به‌روزی را ارائه می‌کنند.

شریفی خاطرنشان کرد: در این جلسه مبحث اقلام دارویی مورد نیاز مردم مطرح شد و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گزارشی را در این خصوص ارائه کرد و بر مبنای این گزارش تصمیماتی اتخاذ شد.

وی گفت: در ایام پایانی سال که مقارن با ماه مبارک رمضان نیز بود قریب به دو هزار تن برنج، 500 تن گوشت منجمد و قریب به یکهزار تن مرغ در استان اصفهان توزیع شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: در سال جدید نیز قریب به سه هزار و 500 تن شکر در استان اصفهان توزیع شده است و به همین میزان نیز شکر در ایام پایانی سال در استان اصفهان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این نوید را به مردم می‌دهیم که هیچ مشکلی در فراوانی کالا نداریم و آرامش خرید ادامه خواهد داشت.

شریفی تصریح کرد: در حوزه تولید، ذخایر استراتژیک، آرد و نان و ذخیره اقلام اساسی نیز مشکلی نداریم و در این حوزه مردم با چالش مواجه نخواهند شد.

وی گفت: در مورد فراوانی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، شکر و روغن مشکلی نداریم، درمورد گوشت قرمز افزایش قیمت‌ها منجر به ناراحتی مردم شده است که در صدد هستیم با تدابیر خاص، مشکلات را کاهش دهیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال 800 تن گوشت قرمز از طریق مباشرین و بخش خصوصی علاوه بر تأمین و تولید داخلی به بازار عرضه کردیم تا بتوانیم قیمت‌ها را تا حد امکان کنترل کنیم و این روند نیز در سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳