Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به نقل از معاونت بازاریابی این شرکت، این تخفیفات و جوایز که در قالب جشنواره "ماه مبارک"، همزمان با آغاز نخستین روز از ماه رمضان، ماه مهمانی خداوند ارائه می شود فروش ویژه مواد اولیه غذایی، ارائه تخفیف های ویژه علاوه بر تخفیف های همیشگی  و اهداء هر شب یک جایزه ۵۰ میلیون تومانی ( جمعا ۳۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی) را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح فروش ویژه اقلام غذایی، علاوه بر تخفیفات همیشگی، هر هفته مواد اولیه یکی از غذای‌های منتخب با تخفیفات ویژه معرفی و در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. همزمان و در برنامه آموزش آشپزی که در اینستاگرام افق کوروش در دسترس همگان قرار دارد هر روز دو پیشنهاد غذا برای افطار و سحری به همراه ویدئو آموزشی نحوه تهیه آنها منتشر خواهد شد.

مهم ترین بخش جشنواره " ماه مبارک" شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، اهداء ۱۵ میلیارد ریال جایزه به مشتریان است که در طی آن  هر شب یک جایزه ۵۰ میلیون تومانی به یک نفر از مشتریان اهداء می شود. در این بخش از جشنواره بزرگ "ماه مبارک" افق کوروش ، ۳۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که همانند گذشته به ازای حداقل ۱۰۰ هزار تومان خرید یک کد قرعه‌کشی به مشتری اختصاص داده  شده و در پایین  فاکتور مشتری درج می شود. مشتریان برای ثبت این کد و شرکت در قرعه‌کشی باید پس از ورود به پورتال my.okcs.com ابتدا شماره موبایل خود را جهت اعتبار سنجی وارد کرده و پس از تایید کد قرعه‌کشی را ثبت نمایند.

مراسم قرعه کشی جشنواره " ماه مبارک" شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای انتخاب برندگان جایزه ۵۰ میلیون تومانی هر شب قبل از خبر ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

کد خبر 595486

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جایزه ۵۰ میلیون تومانی افق کوروش ماه مبارک قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، پوستر این دوره از فستیوال کن صحنه‌ای از فیلم کلاسیک ژاپنی «راپسودی در ماه اوت» را نشان می‌دهد که در سال ۱۹۹۱ در کن از صحنه رقابت حذف شد. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، گویا کن دوست دارد تاریخ سینما را در محصولات رسمی خود یادآوری کند به همین دلیل پوستر امسال از این قاعده مستثنی نیست. این پوستر به خوبی با موضوعی که در جشنواره کن امسال به یک موضوع ژاپنی تبدیل شده است، همخوانی دارد.

در اوایل این هفته نیز کن اعلام کرد که امسال جایزه افتخاری نخل طلا را به استودیوی انیمه ژاپنی گیبلی (پسر و گوزن، روح دور) اهدا می‌کند و این اولین‌بار است که جشنواره فرانسوی بالاترین جایزه خود را به یک شرکت به جای یک هنرمند فردی اعطا می‌کند.

پوستر ۲۰۲۴ به هیئت منصفه امسال که توسط کارگردان باربی گریتا گرویگ رهبری می‌شود، نگاه خواهد کرد، در حالی که اعضای هیات منصفه فیلم‌های در حال اجرا برای نخل طلا را قضاوت می‌کنند.

۷۷ امین جشنواره کن در ۱۴ می‌ با نمایش دوم کوئنتین دوپیو با بازی لیا سیدوکس و وینسنت لیندون آغاز می‌شود و تا ۲۴ می‌ ادامه دارد.

کد خبر 845767 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم جشنواره کن بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • اختصاص جایزه ۴ میلیارد تومانی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
  • اختتامیه جشنواره ملی فیلم شهرنما رفسنجان