Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:13:33 GMT

داوجونز ۱۶۰ واحد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۸۰۴

داوجونز ۱۶۰ واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام آمریکا در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) با انتشار گزارشات عملکرد خوب شرکت‌های بزرگ رشد کرده و جهش جدیدی را به ثبت رساند.

به این ترتیب این هفته چهارمین رشد هفتگی متوالی شاخص‌های سهام آمریکا ثبت شد و میانگین صنعتی داو جونز برای اولین بار از ۳۴ هزار واحد عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میانگین صنعتی داو جونز ۱۶۴.۶۸ واحد رشد کرد و به رکورد ۳۴٫۲۰۰.۶۷ واحد رسید. اس‌اندپی ۵۰۰ با ۰.۴ درصد رشد به رکورد جدید ۴٫۱۸۵.۴۷ رسید و کامپوزیت نزدک ۰.۱ درصد رشد کرد و در ۱۴٫۰۵۲.۳۴ واحد به کار خود پایان داد.

این هفته هر سه شاخص سهام آمریکا بیش از ۱ درصد رشد کردند.

عامل دیگری که طی هفته گذشته بازارهای سهام را تقویت کرد داده‌هایی بود که نشان می‌داد وضعیت خرج‌کرد مصرف‌کننده بهبود یافته و بازار کار آمریکا ریکاوری شده است.

کد خبر 5190653

منبع: مهر

کلیدواژه: شاخص بورس داوجونز بازار سهام امریکا وال استریت شاخص کل بورس قیمت دلار ویروس کرونا قیمت نفت قیمت مرغ بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا اقتصاد چین بورس تهران بانک صادرات قیمت طلا سهام عدالت سازمان بورس و اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند

با انجام معاملات امروز فرابورس، ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.

پس از تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - 3 اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز و در نهایت خرید سهام به‌طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

در حالی که سرخابی‌ها تا 5 اردیبهشت ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • بورس به مدار برگشت؟