Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:08:21 GMT

ماجرای بازگشت پرواز دیروز تهران-گوانگجو به فرودگاه امام

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۸۵۲

ماجرای بازگشت پرواز دیروز تهران-گوانگجو به فرودگاه امام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن رضایی‌فر گفت: پرواز باری ماهان با شماره پرواز ۰۸۱ که با یک فروند ایرباس ۳۴۰ مدل ۶۰۰ با علامت ثبت EP-MMI انجام می‌شد، ساعت ۱۰:۱۲ به وقت محلی فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد گوانگجو ترک کرد.

وی ادامه داد: این پرواز به دلیل مشکل فشار باد لاستیک یکی از چرخ‌های اصلی در ابتدا به سمت کرمان ادامه مسیر داد و اقدام به کاهش سوخت کرد تا در فرودگاه کرمان فرود آید ولی به دلیل امکانات بیشتر فنی شرکت هواپیمایی ماهان، خلبان تصمیم گرفت دوباره به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی‌فر افزود: وضعیت پرواز عادی بود و در زمان تقریبی ۱۲:۵۵ محلی در تهران فرود آمد؛ تعمیرات روی هواپیما انجام و هواپیما برای پرواز به سمت کشور چین آماده شد.

کد خبر 5190708

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رضایی فر فرود اضطراری فرودگاه امام خمینی ره شاخص کل بورس قیمت دلار ویروس کرونا قیمت نفت قیمت مرغ بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا اقتصاد چین بورس تهران بانک صادرات قیمت طلا سهام عدالت سازمان بورس و اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین آجیلیان افزود: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از زائران عمره از دو فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با با بیان اینکه از فردا سوم اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران عمره خواهیم کرد، گفت: از روز دوشنبه اولین گروه از زائران عمره از دو فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها انجام می‌شود و در مجموع ۲۲ پرواز انجام خواهد شد.

آجیلیان اضافه کرد: در هر پرواز حدود ۲۶۰ زائر جا به جا می‌شوند و در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شوند که در مجموع حدود پنج هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پروازهای سفر عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

همچنین آئین بدرقه زائران عمره مفرده از فرودگاه امام خمینی (ره) طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید عبد الفتاح نواب نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت و جناب آقای سید عباس حسینی رئیس محترم سازمان حج و زیارت ساعت ۲.۵ بامداد دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ در ترمینال سلام برگزار شود.

پیش از این عملیات عمره مفرده که قرار بود بعد از گذشت ۹ سال بامداد چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ با اولین پرواز بنا بود از فرودگاه امام (ره) از ساعت ۵.۴۵ انجام شود که به دلیل آنکه مجوز پرواز از سوی عربستان صادر نشد تا اطلاع ثانوی این پروازها لغو شد و با توجه به طولانی شدن صدور مجوز ورود هواپیماهای ایران‌ایر به عربستان، سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت وجوه همه ثبت‌نام‌کنندگان را به حسابشان بازگرداند.

کد خبر 6084678

دیگر خبرها

  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • ساعاتی پیش انتظار ۹ ساله عمره به پایان رسید؛ پرواز زائران به سوی سرزمین وحی
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم سرزمین وحی شدند
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت ۹ سال
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از ۳ اردیبهشت ماه