Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش دوومیدانی گفت: در کنار همه اتفاقات خوبی که در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) رخ داد، یک اتفاق بد برای کفش‌هایم افتاد و هیچکس را مقصر نمی‌دانم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام اما رضا (ع) در حالی هفته گذشته به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شد که گم شدن کفش‌های حسن تفتیان ملی‌پوش المپیکی کشورمان یکی از حاشیه‌های آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفتیان در جریان روز نخست مسابقات و پس از نایب قهرمانی در فینال دوی 100 متر، عنوان کرد که کفش‌هایش دزدیده شده و به همین دلیل مجبور شده با کفش‌های دیگری مسابقه بدهد. نکته مهم اینکه وی در صحبت‌هایی که پیرامون این مسئله داشت، هیچ فرد یا نهادی را مقصر این اتفاق نداست.

چند روز از پس ازن مسابقات، علی رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی در واکنش به این اتفاق گفت: «سرپرست هیئت دوومیدانی خراسان رضوی گفت که تمام دوربین‌ها را چک کرده و هیچ دزدی صورت نگرفته است. تمام دوربین‌ها کنترل شدند و واقعاً چیزی از دزدی مطرح نیست. به نظرم حرفی که تفتیان در این باره مطرح می‌کند، با فیلم ثبت شده در دوربین‌ها متفاوت است.»

به هر حال این اتفاق حاشیه‌هایی را به دنبال داشت و باعث واکنش دوباره تفتیان شد. این دونده المپیکی در صحبت‌هایی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده، گفته است: خدا خودش می‌داند که واقعا در این مسابقه به عشق امام رضا (ع) و همچنین حضور در کنار هم استانی‌هایم شرکت کردم و در مسابقه بودم. حضور در کنار دوندگان کشورمان  و خانواده بزرگ دوومیدانی ارزش داشت و این اتفاق از هر چیزی مهمتر بود.

تفتیان ادامه داد: در کنار همه این خوبی‌ها، یک اتفاق بد برای کفش‌هایم افتاد و هیچکس را مقصر نمی‌دانم، ولی چیزی مثل روز روشن بود، اینکه کفش‌هایم نبود و مجبور شدم با کفش دیگری مسابقه بدهم که قشنگ نبود.

سریعترین دونده ایران عنوان کرد: در این میان یکسری آدم‌های معلوم‌الحال هستند که از هر چیزی حاشیه درست می‌کنند. موفقیت من آنها را خوشحال نمی‌کند و از این موضوع هزار داستان و حاشیه ساختند که هیچ‌کدام برای من مهم نیست.

تفتیان در پایان گفت: الان فقط موفقیت در المپیک اهمیت دارد و مهم این است که تمرینات خوبی داشته باشم و ان‌شاءالله در المپیک دل مردم را شاد کنم.

کارشناس دوومیدانی: از مدال‌های عراقی‌ها نه، باید از سرعت پیشرفت حریفان ترسید/ برگزاری جام امام رضا (ع) اتفاق خوبی بود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی کفش هایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است