Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضان حیدریان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: از مجموع ۱۵ هزار و ۳۳۵ نفر ورزشکار بیمه شده در استان سمنان، ۶ هزار و ۱۱ نفر خانم و ۹ هزار و ۳۲۴ نفر آقا بودند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان درباره مزایای بیمه ورزشی خاطر نشان کرد:  هر ورزشکار بعد از گذشت ۷۲ ساعت از زمان صدور کارت عضویت کمیته خدمات درمانی در صورت آسیب می‌تواند از پوشش بیمه‌ای استفاده کند و مدت اعتبار بیمه برای ورزشکاران یک سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگر ورزشکاران سه‌ سال متوالی نسبت به بیمه خود و تمدید کارت عضویت کمیته خدمات درمانی اقدام کنند، تعهدات بیمه‌ای برای پوشش خسارت ناشی از آسیب افزایش می‌یابد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان تاکید کرد: توصیه می‌شود ورزشکاران برای بهره‌گیری از خدمات بیمه‌ای در زمان وقوع آسیب حین ورزش حتما نسبت به بیمه خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: به ورزشکارانی که زیر پوشش و عضویت کمیته خدمات درمانی ورزشی قرار دارند و بیمه شده هستند ورزشکاران سازمان یافته نیز گفته می‌شود و شیوع کرونا موجب کاهش پر شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ شد.

وی بیان کرد: کاهش شمار ورزشکاران سازمان‌ یافته تنها مربوط به استان سمنان نیست و در سراسر کشور شیوع کرونا موجب کاهش شمار ورزشکاران شده است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان گفت: شیوع کرونا نیاید مانع از ورزش شود، چرا که  انجام تمرینات ورزشی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سلامت بدن و تقویت قوای جسمانی کمک می‌کند.

برچسب‌ها سمنان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون پزشکی ورزشی زنان ورزشكار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون پزشکی ورزشی سمنان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون پزشکی ورزشی زنان ورزشكار اخبار کنکور پزشکی ورزشی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت

بانک مرکزی بنابر ثبت سفارش‌ها و اعلام اولویت‌ها و نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، در طول سال ۱۴۰۲ برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد که از رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ برخوردار است. همچنین تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی سال ۱۴۰۱ حدود ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن (۱۴۰۱) از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالا‌های اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالا‌های تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.

کالا‌های اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالا‌های اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

دیگر خبرها

  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد