Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم الدحیل قطر با در اختیار داشتن علی کریمی به دنبال رقابت با استقلال ایران برای صدرنشینی گروه C لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه الوطن قطر، تیم الدحیل می ‌خواهد با بهره بردن از شروع قدرتمند خود در لیگ قهرمانان آسیا پس از پیروزی 2 بر صفر برابر الشرطه عراق در بازی دوم با الاهلی عربستان نیز به این روندش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان صبری لموشی با استقلال ایران به دنبال پیروزی 5 بر 2 برابر الاهلی برای صدرنشینی گروه C لیگ قهرمانان آسیا رقابت می ‌‌کنند.

ترکیب تیم الدحیل برای دومین بازی آسیایی برابر الاهلی جده به عنوان میزبان دیدارها کامل است و هیچ بازیکنی غایب نیست. این موضوع باعث می‌ شود تا دست سرمربی الدحیل برای انتخاب بازیکنان و تاکتیک موردنظرش جهت پیروزی برابر الاهلی باز باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال ایران و بخت اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت به مرحله حذفی راه یافتند و برای صعود به جام جهانی و حضور در جمع چهار تیم پایانی، جدال جذاب و سرنوشت سازی را مقابل قرقیزستان خواهند داشت.

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی سازهای هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد.

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به سرخ ذیل است؛

چهارشنبه؛ پنج اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجیکستان – افغانستان ؛ ساعت ۱۰:۳۰
ایران – قرقیزستان ؛ ساعت ۱۲:۳۰
تایلند – عراق ؛ ساعت۱۴:۳۰
ازبکستان – ویتنام ؛ ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد