Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@22:58:06 GMT

هفته اينده پاسخگويي حضوري نداريم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۱۱۶

هفته اينده پاسخگويي حضوري نداريم

خبرگزاری آریا- اطلاعیه صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت اعضا و قطع زنجیره شیوع کرونا؛ در هفته آتی امکان پاسخگویی حضوری وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خدمات صندوق اعتباری هنر در هفته آینده (28 فروردین تا اول اردیبهشت) فقط به صورت تلفنی و اینترنتی ارایه می‌شود.
با توجه به شرایط حاد کرونایی در شهر تهران و با هدف قطع زنجیره انتقال و گسترش شیوع ویروس کرونا، امکان پاسخگویی حضوری به مراجعه کنندگان محترم وجود ندارد و اعضای محترم می‌توانند با تلفن 42713000 یا نشانی info@honarcredit.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir اقدام کنند.
از آنجا که شکستن چرخه بیماری نیازمند کاهش تردد در سطح شهر و به حداقل رساندن ارتباطات انسانی است از اعضای صندوق درخواست شده است در خانه بمانند و از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاسخگویی حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها

سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعت کاری کارکنان به ۴۰ ساعت در هفته خبر داد. - اخبار سیاسی -

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده (87) قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی افزایش تعطیلات پایان هفته و کاهش ساعت کاری کارکنان در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی با بیان اینکه معاون سازمان امور اداری و استخدامی و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس میهمان جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی بودند، افزود: پس از طرح نقطه نظرات موافقان و مخالفان و نماینده دولت و در نهایت این بررسی، روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه تعیین شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه ما در اصلاح این ماده به صراحت روزهای شنبه تا چهارشنبه به عنوان روزهای کاری اعلام کردیم که در صحن علنی هم مورد ایراد قرار نگیرد، اضافه کرد: به عبارت دیگر براساس این ماده شهرها و استان‌های دیگر هم مانند تهران پنجشنبه و جمعه تعطیل خواهند بود.

گودرزی بیان کرد: بحث دیگری که در اصلاح ماده (87) قانون مدیریت خدمات کشوری بررسی شد ، کاهش ساعات کاری بود که در حال حاضر 44 ساعت است. پیشنهاد اولیه دولت کاهش این عدد به 42 و نیم ساعت در هفته و پیشنهاد کمیسیون 40 ساعت در هفته بود، که در نهایت اعضای کمیسیون با 40 ساعت موافقت کردند .

نماینده درود و ازنا در مجلس گفت: بنابراین گزارش کمیسیون اجتماعی در این باره به هیئت رئیسه ارائه خواهد شد تا در جلسات این هفته مجلس مطرح شود.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • عبور اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • رشد ۷ درصدی اعضای صندوق اعتباری هنر در سال گذشته
  • مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳۰۰۰ نفر گذشت
  • اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها