Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فنی و عملیات اورژانس تهران گفت: در روز‌های اخیر تعداد مأموریت‌های کرونایی اورژانس تهران 5 برابر شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر سیدحسن حسینی زاده افزود: با شروع موج چهارم کرونا شاهد افزایش 500 درصدی مأموریت‌های کرونا هستیم و تعداد تماس‌ها در هر شبانه روز به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تماس‌های مردمی در خصوص مشاوره کرونا نسبت به نیمه دوم اسفند سال 99، رشد 700 درصدی داشته است بطوریکه روزانه 28 هزار تماس مشاوره کرونا داریم که بخش قابل توجهی از آن‌ها منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای دکتر حسینی زاده با اشاره به افزایش بار مراجعات به بیمارستان‌ها گفت: گرفتن پذیرش برای بیماران در بیمارستان‌ها سخت‌تر شده است و آمبولانس‌ها روزانه بیماران کرونایی زیادی را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مأموریت کرونا اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • الو؟ من یک نوجوانم!