Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:34:08 GMT

پرسپولیس - الریان؛ اخراج شجاع و لوگوی معروف از آسیا؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۲۵۱

ساعت ۲۱:۳۰ امشب شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند به مصاف تیم الریان قطر می‌رود که شجاع خلیل زاده مدافع متعصب فصل قبل قرمزها را در ترکیب دارد.

به گزارضش تابناک ورزشی، جدال شاگردان یحیی با تیم قدیمی قطری، تحت تاثیر تقابل بازیکنان پرسپولیس با یار سابق خودشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده که در آستانه فینال لیگ قهرمانان در فصل گذشته، ساز جدایی کوک کرد و با بهانه های فراوان سر از قطر درآورد و بلافاصله لوگوی الریان را بوسید و عکس گرفت تا خشم هواداران پرسپولیس را برانگیزد اما حالا بعد از اینکه شکایت باشگاه از او بر سر نحوه خروج و جدایی اش، توسط فدراسیون فوتبال رد شده است، فرصت مناسبی است تا با تحمیل شکست به الریان و لوران بلان، شجاع خلیل زاده نیز وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد چرا که این تیم در بازی نخست مقابل میزبان هندی که حدس زده می شد ضعیف ترین تیم گروه باشد؛ مساوی کرد و حالا در لبه پرتگاه حذف قرار دارد.

البته این چاقو دو لبه است؛ یعنی شجاع خلیل زاده هم می تواند انتقام چندماه فشار هواداران و باشگاه روی مسائل حقوقی را بدهد و با گلزنی مقابل پرسپولیس، سنت قدیمی گل خوردن قرمزها از بازیکنان شاخص سابق خود را احیا کند.

سرخپوشان ایران در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا توانستند برابر تیم الوحده امارات به برتری دست یابند و در صدر جدول رده بندی گروه E قرار بگیرند. شاگردان گل محمدی با وجود برتری برابر الوحده امارات موقعیت‌های زیادی مقابل این تین از دست دادند و این موضوع می‌تواند برای آن‌ها در ادامه بازی‌ها دردسر ساز شود.

با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیسی‌ها برای ریکاوری و رفع نقاط ضعف خود زمان کوتاهی داشتند، اما آن‌ها تجربه کافی در این زمینه را دارند و با هدف پیروزی برابر الریان راهی مسابقه می‌شوند تا صدرنشینی خود را در گروه E قرار تثبیت کنند. فرشاد فرجی و سعید آقایی به علت ابتلا به کرونا همراه تیم پرسپولیس به هند نرفتند و غایبان سرخپوشان در بازی برابر الریان هستند.

در آن طرف، تیم الریان قطر در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی بدون گل برابر تیم گوا هند دست یافت. تیم الریان قطر برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد. علاوه بر این، لوران بلان سرمربی فرانسوی الریان قطر چهره ویژه این بازی است و تقابل او با گل محمدی مدافعان سابق تیم‌های ملی فرانسه و ایران جذاب خواهد بود.

گابریل مرکادو (آرژانتین)، یاسین براهیمی (الجزایر) و یوهان بولی (فرانسه) از ستاره‌های اصلی تیم الریان محسوب می‌شوند و شجاع خلیل زاده و ترائوره زوج خط دفاعی این تیم قطری هستند. تیم پرسپولیس تاکنون ۲ بار برابر الریان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل ۲۰۱۷ قرار گرفته است. سرخپوشان با هدایت برانکو توانستند تیم الریان را در قطر با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهند و ۲ تیم در آزادی هم به تساوی دست یافتند و در نهایت شاگردان برانکو به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز چهارم رمضان لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الریان قطر تابناک ورزشی گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز چهارم رمضان لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده تیم الریان الریان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته بعد از بازی تراکتور - سپاهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، کمیته انضباطی احکام مربوط به این مسابقه را اعلام و کاپیتان تیم تبریزی را هم توبیخ کرد.

بر این اساس، شجاع خلیل‌زاده به دلیل آنچه رفتار غیر ورزشی قلمداد شده، توبیخ شده که کمترین میزان حکم انضباطی است که می‌تواند علیه بازیکنی صادر شود.

شجاع در پایان این بازی درگیری لفظی کوتاهی با ژوزه مورایس داشت که البته او در میکسدزون از مورایس به‌خاطر این درگیری عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!