Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هیأت نظارت فیس بوک روز گذشته اعلام کرد به مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا درباره تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی تصمیم بگیرد. دلیل این امر نیز آن است که برای بررسی اظهار نظرهای مردم به زمان بیشتری نیاز دارد.

فیس بوک از هیأت نظارت خواسته تا رأی نهایی درباره تعلیق دائم ترامپ از پلتفرم‌هایش را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ۹۰ روزه هیأت بازبینی برای تصمیم گیری در این باره چند روز دیگر تمام می‌شود. این هیأت در یک پست توئیتری نوشت: ما مهلت ارائه اظهارنظرهای مردم درباره این پرونده را افزایش دادیم و بیش از ۹ هزار پاسخ دریافت کردیم. تعهد هیأت به بررسی دقیق تمام اظهار نظرها مهلت تصمیم گیری را افزایش داده است. ما به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک می‌گذاریم.

در ۶ ژانویه سال جاری میلادی طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به ساختمان کنگره این کشور حمله کردند. پس از این حمله شبکه‌های اجتماعی بزرگ از جمله توئیتر، فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و غیره حساب‌های کاربری ترامپ را به دلیل تهییج خشونت تعلیق کردند. در این میان توئیتر رئیس جمهور پیشین آمریکا را به طور دائمی از پلتفرم خود بیرون کرده است.

کد خبر 5190716

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری فیس بوک دونالد ترامپ شبکه اجتماعی حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی شرکت دانش بنیان فناوری نانو فیس بوک همراه اول تحقیقات علمی گوگل نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی هوش مصنوعی سلول بنیادی ایرانسل فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد