Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:17:17 GMT

فرار راننده خودرو پس از تصادف مرگبار با عابرپیاده

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۴۵۸

فرار راننده خودرو پس از تصادف مرگبار با عابرپیاده

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی سواری با عابرپیاده در بزرگراه آیت‌الله سعیدی و فرار راننده پس از این تصادف خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ احسان موُمنی با اعلام خبر تصادف مرگبار خودروی سواری با عابرپیاده در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، در تشریح این خبر اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی ساعت 19:05 شب گذشته، یک دستگاه خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آیت‌الله سعیدی بعد از تقاطع زرند، به شدت  با عابرپیاده‌ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بود، برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب افزود: پس از این حادثه  متاُسفانه عابرپیاده  بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت کرد.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه 18 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

به گفته وی، در این رابطه کروکی تنظیم شد و  اقدامات قضائی درباره شناسایی راننده و خودروی متواری با توجه به اظهارات شاهدان و اقدامات پلیسی صورت گرفته و تحویل مراجع قضائی شده است.

مؤمنی متذکر شد: عابران پیاده حین عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه‌های عابرپیاده یا از پلهای هوایی عابرپیاده استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

مرگ 999 نفر در تصادفات نوروزی/ افزایش 84 درصدی تلفاتتکرار خاموشی‌ها شبانه در تهران/ پلیس: خاموشی‌ها منجر به افزایش تصادف شده است!

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث راهور پلیس حوادث راهور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله ماموران این پلیس به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

زارع خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آن‌ها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیدا خوداری کرده و نظارت و احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر