Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:58:12 GMT

گنبد امامزاده حسن الفطس فراهان بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۴۷۷

گنبد امامزاده حسن الفطس فراهان بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عملیات بهسازی  نم‌زدایی و تعویض ایزوگام گنبد امامزاده حسن الفطس روستای اسفین شهرستان فراهان انجام گرفت.

به دلیل فرسوده بودن ایزوگام گنبد، متاسفانه نم ناشی از بارندگی‌ها به داخل نفوذ کرده بود که با اقدام به‌موقع و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فراهان تعویض ایزوگام انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنای این بقعه دارای سه فضای به هم مرتبط است که ابتدا باید از فضای ورودی که شامل ایوان و شبستان مستطیل شکل با سقف مسطح است، عبور کرده، سپس به در ورودی بنای قدیمی رسید که به دلیل اهمیت و ارزش تاریخی، بنا در 28 شهریورماه 1386 با شماره 19689 در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

تعویض ایزوگام گنبد بالغ بر ۵۰ میلیون ریال هزینه در پی داشت که با مشارکت اداره اوقات و امور خیریه شهرستان تامین شد و در فاز بعدی نیز گنبد بقعه مورد مرمت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی بهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حمید رضا بهمنی نژاد» در جلسه مشترک مسئولان برگزار کننده مرحله دوم انتخابات شهرستان گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: براساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، تمامی رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.
 
به گفته وی؛ تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی شده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با  ائمه جمعه و علمای شهرستان و برنامه های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.
 
گفتنی است؛ استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبان مردم در ۵ حوزه انتخابیه مشخص شده و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد