Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، یکشنبه ۲۹ فروردین ماه مراسم بزرگداشت مرحوم استاد محمد کریم پیرنیا، استاد دانشگاه، محقق، نویسنده و نظریه‌پرداز معماری ایرانی را در فضای مجازی برگزار می‌کند. در این برنامه که از ساعت ۱۴:۰۰ تا۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد حسن بلخاری رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مهدی حجت معمار و استاد دانشگاه تهران، سید محمد بهشتی معمار و رییس سابق سازمان میراث فرهنگی و فرهاد نظری، معمار سخنرانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد محمدکریم پیرنیا از جمله تاثیرگذارترین اندیشمندان معاصر در حوزه معماری بود که نقش بسزایی در شکل‌گیری نگاه امروز ایرانیان نسبت به معماری گذشته ایران ایفا کرد، او اعتقاد داشت که باید منطق معماری گذشته را حفظ کنیم.

این مراسم به صورت زنده از صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی :
https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher۲

و همزمان در صفحات انجمن در آدرس های زیر پخش می شود:
https://t.me/anjomanasarmafakher
https://www.aparat.com/mafakherefarhangi

کد خبر 5190543 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی معماری مراسم بزرگداشت حسن بلخاری ترجمه تازه های نشر معرفی کتاب رایزنی فرهنگی فریدالدین عطار نیشابوری ماه رمضان ۱۴۰۰ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تونس ادبیات کودک و نوجوان ادبیات فارسی انتشارات پیدایش پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات انتشارات سوره مهر موسسه متن فرهنگستان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)

 صبح امروز مراسم دید و بازدید نوروزی سید محمد خاتمی با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در دفتر کار وی برگزار شد. 

به گزارش جماران؛ مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد.

صبح امروز مراسم دید و بازدید نوروزی سید محمد خاتمی با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در دفتر کار وی برگزار شد.

محمدجواد ظریف، بهزاد نبوی، پیروز حناچی، محمد دادکان، وزرا و نمایندگان ادوار مختلف از جمله چهره های حاضر در این دیدار بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیدمحمد خاتمی: چه خوب بود شاهد حضور موسوی، کروبی و رهنورد بودیم سیدمحمد خاتمی: نوعی رضایت در جامعه حاصل شده است

دیگر خبرها

  • رونمایی از لوح ثبت ملی آیین پخت سمنوی سادات البرز
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • روز مراغه با شعار جهانشهر مراغه در مسیر جهانی شدن
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)
  • مستندی از معمار و هنرمند برجسته ایرانی، فرداشب در تلویزیون
  • اولین برنامه نشست‌های گفتمان و سیاست فرهنگی دولت برگزار می‌شود
  • اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر