Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@02:58:41 GMT

انصارالله یمن: صلح یا برای همه است یا هیچ کس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۵۵۱

انصارالله یمن: صلح یا برای همه است یا هیچ کس

سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد، هرگونه درخواستی برای صلح تنها در صورتی جدی است که شامل توقف کامل محاصره یمن باشد.

 به نقل از شبکه خبری المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن در توییتی نوشت: صلح یا برای همگان است یا صلحی وجود نخواهد داشت. برخی طرف‌های بین المللی صلح را تنها برای کشورهای متجاوز می‌خواهند و آن را از یمن دریغ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما هنوز جدیتی برای توقف تجاوز ندیده‌ایم. هرگونه درخواستی برای صلح تنها در صورتی جدی است که شامل پایان کامل محاصره یمن باشد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم

یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، حزام محمد الاسد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با اسپوتنیک تاکید کرد که تا زمان توقف جنگ علیه نوار غزه، این جنبش به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

وی همچنین گفت که جنبش انصارالله در پاسخ به تجاوزها علیه یمن نیز به هدف قرار دادن کشتی های آمریکایی و انگلیسی ادامه خواهد داد.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم اسرائیل را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

آمریکا و انگلیس چند نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی علیه مواضع نیروهای یمنی حمله کردند، اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته تا حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

اتحادیه اروپا نیز یک ماموریت دریایی در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» تشکیل داده و مدعی شده که هدف از این عملیات، فقط دفاعی خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • بانک‌ها در چه صورتی پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • بانک‌ها در چه صورتی پنحشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • حملات آمریکا و انگلیس به تعز در یمن
  • حملات آمریکا و انگلیس به تعز یمن
  • سخنگوی انصارالله: حملات ایران به اهداف اسرائیل، انتقام درستی است