Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توجه به وضعیت گشور در شرایط کرونا امسال ارتش این شیوه‌نامه‌ها را رعایت می‌کند و فقط بالگردهای ارتش در شهرها و شهرستان‌ها پرواز خواهند کرد.

«امیر یوسف قربانی»‌ روز شنبه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های این نیرو به خبرنگاران گفت: هر ساله ما در روز ارتش بخشی از تولیدات و توانمندی‌ها را به نمایش عمومی می‌گذاشتیم که امسال به دلیل شیوع کرونا این اتفاق مهم در پادگان‌ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هوا نیروز ارتش جمهوی اسلامی با اشاره به نقش گروه‌ها و افراد مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب با محوریت روحانیت و رهبری امام خمینی (ره) به سرانجام رسید و مردم نیز به تبعیت از امام به خوبی نقش آفرینی کردند، اما نقش ارتش و به ویژه هوانیروز نیز در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم بود که چندان به آن پرداخته نشده است.

امیر قربانی با یادآوری اهمیت اقدام امام خمینی (ره) برای نام گذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش گفت: این تصمیم امام خمینی (ره) توطئه‌های انحلال ارتش را خنثی کرد  و توان ارتش برای حفظ امنیت کشور و دفاع از مرزهای کشور حفظ شد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه ۱۴۰۰ گفت: آمادگی داریم در بحث رای‌گیری‌ با تمام قدرت این کار را انجام دهیم. البته این کار همیشگی هوانیروز بوده که در بحث انتخابات کمک می کنیم و بالگردهای هوانیروز در مناطق که صعب العبور است، صندوق‌های رای را جابه‌جا می‌کند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوی اسلامی افزود: با توجه به اتفاقات و تصادفاتی که در کشور وجود دارد، اورژانس هوانیروز ۳۰ استان کشور را پوشش می‌دهد و تاکنون کارهای بسیار ارزشمندی را به عنوان یک خدمتگذار انجام داده است.

وی با اشاره به رونمایی از تجهیزات این نیرو در یگان‌های مختلف افزود: امسال نیز رونمایی از تجهیزات هوا نیروز به مانند سال‌های دیگر انجام می‌شود تا نمایش قدرت برای کشور ونظام در سطح هوا نیروز و ارتش جمهوری اسلامی انجام شود.

امیر یوسف قربانی با یاد و گرامیداشت ۴۸ هزار شهید ارتش و شهدای هوانیروز که جان خود را تقدیم نظام وکشور کردند، گفت: هوا نیروز همیشه در کنار مردم بوده و هست و خواهد بود و بازوی توانمند نظام با روحیه جهادی به عنوان سربازان ولایت در خدمت مردم شریف ایران اسلامی است.

وی درباره برنامه‌های این نیرو در سالروز ارش جمهوری اسلامی گفت:‌ پیش از این نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران به صورت تمرکزی رژه زمینی و هوایی برگزار می‌کردند ولی با توجه به وضعیت کشور در شرایط کرونا ارتش نیز شیوه نامه‌ها را رعایت کرده و  فقط بالگردهای ارتش در این روز در بیشتر شهرها و شهرستان‌ها پرواز خواهند کرد تا روز پیروزی انقلاب اسلامی و روزی که امام خمینی(ره) به نام ارتش نامگذاری کردند، یاد کنیم.

ادامه دارد.../ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمهوری اسلامی امام خمینی هوا نیروز روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد