Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله علیرضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمین های یاد شده قبل از این جزو اراضی ملی بودند که از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برای اختصاص به طرح های سرمایه گذاری بخش گردشگری به اداره کل راه و شهرسازی اختصاص داده شدند.

فرماندار آوج گفت: در ماه آینده، فراخوان جذب سرمایه گذار برای این اراضی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: این اراضی در حاشیه آبشار شاه دره و پل معلق آوج قرار گرفته اند و کاربری خدماتی، رفاهی، پذیرایی و تفرجگاهی دارند و متقاضیان سرمایه گذاری امکان ایجاد تاسیسات گردشگری در محدوده هایی که به آنها واگذار شود را پیدا می کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر حدود سه هکتار از اراضی بالای آبشار شاه دره که بر روی آن برای جذب گردشگران پل معلق ساخته شده است در اختیار شهرداری آوج قرار دارد.

فرماندار آوج گفت: تلاش داریم تا در دیگر مناطق دارای جاذبه شهرستان نیز سرمایه گذار جذب کرده و تاسیسات گردشگری در آنها ایجاد کنیم.

علیرضایی با بیان اینکه بدون شک یکی از راه های مهم توسعه آوج توجه به ظرفیت های گردشگری آن است،افزود: ظرفیت های گردشگری این شهرستان کم تر شناخته شده است و با حضور سرمایه گذاران و تقویت زیرساخت ها می توان این معضل را رفع کرد و شاهد رونق گردشگری در آوج بود.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب غرب استان قزوین قرار دارد.

برچسب‌ها گردشگری آوج استان قزوین سرمایه گذاری جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری آوج استان قزوین گردشگری آوج استان قزوین سرمایه گذاری جهانگردی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه

عبدالجبار اودک گفت: با هوشیاری و تلاش یگان حفاظت از اراضی این اداره و اداره کل راه و شهرسازی استان زمین های مذکور در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی از سوی متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با قدردانی از همکاری و مساعدت دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و معتمدین گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی دولتی، یگان حفاظت از اراضی این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان با بهره گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی بازدید نموده و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف به فوریت اقدام به رفع آن می‌نماید.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان میرجاوه تاکید کرد: همچنین یگان حفاظت این اداره با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.  

وی گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی‌ دولتی استان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • رفع تداخلات ارضی از ۶۸ درصد زمین‌های کشاورزی
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان
  • الحاق ۵۰۰ هکتار زمین به شهرجدید مهستان برای نهضت ملی مسکن