Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@23:24:39 GMT

آتش‌بازی آبی‌ها در جدّه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۶۸۴

آتش‌بازی آبی‌ها در جدّه

آبی پوشان ایران در نخستین رقابت خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در جده الاهلی عربستان را به بدترین شکل ممکن با پنج گل در خانه تحقیر کردند تا به این ترتیب در صدر جدول رده‌بندی گروهشان قرار بگیرند.

شروع توفانی استقلال در این مسابقه نشان داد شاگردان فرهاد مجیدی توانمندی لازم برای صعود از گروه مرگ را دارند؛ جایی‌که تیم‌های متمول حوزه خلیج‌فارس با ریخت و پاش‌های دلارهای نفتی خود بازیکنان بزرگ خارجی را به خدمت گرفتند تا افتخارآفرینی کنند اما استقلال با تکیه بر توانمندی بازیکنان داخلی توانست در گام نخست الاهلی را با پنج گل شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت خیره کننده استقلال با درخشش مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی،محمد نادری و شیخ دیاباته همراه بود، هرچند که در کنار این بازیکنان ارسلان مطهری، مسعود ریگی، وریا غفوری و رشید مظاهری هم در جمع بازیکنان موفق این دیدار قرار گرفتند.

استقلال با عبور از سد تیم الاهلی به آرامش نسبی رسید اما تیم مقابل خود را در اوج بحران فرو برد تا حدی که حالا شنیده می‌شود ممکن است سعودی‌ها که بسیار از این نتیجه خشمگین هستند تا پیش از اتمام مرحله رفت مسابقات مرحله گروهی برای چندمین بار دست به خانه تکانی روی نیمکت این تیم بزنند تا شاید این افتضاح و آبروریزی تاریخی را جبران کنند.

مجیدی: این قطعاً پایان کار نیست

اما نکته جالب توجه پس از این پیروزی نگاه منطقی و برخورد کاملاً حرفه‌ای مجیدی در نشست خبری پس از بازی بود، وی خطاب به خبرنگاران گفت: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده، ما در بازی اول به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کردیم اما این قطعاً پایان کار نیست ما امشب خوشالیم اما از فردا باید این نتیجه را فراموش کنیم؛ چون حریف بعدی ما حریف ساده‌ای نخواهد بود و این تیم بدون شک برای ما دردسر ایجاد خواهد کرد.

وی درباره تعویض‌های استقلال در نیمه دوم و اینکه آیا این تعویض‌ها به خاطر افت بدنی بازیکنان بود، تأکید کرد: به هیچ وجه این‌طور نیست. تعویض‌های ما تاکتیکی بود. تغییر تاکتیک دادیم و بازیکنان تعویضی هم با کیفیت کار کردند.این تعویض‌ها سبب شد تا دقایق بیشتری صاحب توپ باشیم و بتوانیم بازی را در دست

بگیریم.

از آنجا که استقلالی‌ها زمان زیادی تا برگزاری دومین دیدار خود ندارند، فرهاد مجیدی از دیروز بار دیگر کار خود را با جدیت  شروع کرده تا در گام دوم بتواند دومین سه امتیاز ارزشمند خود را بدست آورد تا مسیر برای صعود تیمش هموارتر از قبل شود.

در دیگر بازی این گروه الدحیل دو بر صفر الشرطه را شکست داد تا آبی‌ها در صدر بایستند.بازی بعدی استقلال دوشنبه ۳۰ فروردین مقابل الشرطه عراق است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال تیم الاهلی لیگ قهرمانان آسیا تعویض ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:  فردا بازی خیلی سختی برابر تیم بسیار خوب استقلال داریم. تمام مباحث تاکتیکی لازم را در طول هفته با بازیکنان کار کرده‌ایم. قطعاً دیداری است که تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند، چون شمس آذر جدا از نتیجه‌گیری دنبال بازی زیباست. فردا دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم. استقلال مهره‌های خوبی دارد ولی در طول هفته با بازیکنان صحبت کردیم که جدا از گرفتن امتیاز، دنبال این هستم بازی زیبایی را ارائه دهیم.

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند