Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:49:55 GMT

بهترینهای ایران در هفته اول لیگ قهرمانان (آنالیز)

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۷۵۳

دو مساوی و دو برد شروع نویدبخش تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان بود بخصوص که با یک برد درخشان 5-2 از سوی استقلال هم همراه بود . 

به گزارش ورزش سه ، سایت آنالیز 11 آمار جالبی از تیمهای ایرانی و نمایش شان در هفته اول ACL  منتشر کرده که آنها را مرور می‌کنیم:

 

سرخابی ها به دنبال فوتبال مالکانه 
تیم پرسپولیس تهران در هفته اول به مصاف الوحده امارات رفت و با تک گل سید جلال حسینی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گل محمدی در بین تیم های ایرانی با در اختیار داشتن 59%مالکیت توپ در حفظ توپ موفق تر عمل کردند.تیم استقلال تهران با تعداد 524 پاس_495 پاس موفق و دقت پاس 88%  در مقابل الاهلی عربستان از لحاظ تعداد پاس و کیفیت پاس بهترین وضعیت را در بین تیم های ایرانی دارد.داریوش یزدانی مدافع وسط تیم استقلال تهران با دادن 48 پاس و 46 پاس سالم و احمد نورالهی هافبک میانی تیم پرسپولیس تهران با 51 پاس و  49پاس سالم با دقت پاس 96% از بهترین بازیکنان تیم ایرانی  در این آیتم محسوب می‌شوند.

 

 

استقلال، شوتزن ترین تیم 
آبی پوشان پایتخت با آمار  21شوت و 7شوت در چارچوب شوتزن ترین تیم ایرانی هفته است.پس از استقلال، تیم  فولاد خوزستان با 15 شوت و 4 شوت در چارچوب در مقابل السد قطر از بهترین های هفته اول بین سایر نمایندگان ایران به حساب می آید.از طرفی تیم السد قطر با 18 شوت و 4 شوت در چارچوب بیشترین  تعداد شوت به دروازه  را در بین سایر رقبا داشته است. مهدی قائدی که با درخشش خود موجبات  پیروزی استقلال را فراهم کرد با 4 ضربه و 2 شوت در چارچوب شوتزن ترین بازیکن ایرانی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا است.

 

 

شاگردان مجیدی هجومی ترین تیم هفته 
تیم استقلال تهران با ایجاد 8شانس گل و به ثمر رساندن 5گل در بین تیم های ایرانی بین خط حمله را داراست.بعد از استقلال، پرسپولیس با ایجاد 5 شانس گل بهترین وضعیت هجومی را دارد .اما تیم تراکتور با ایجاد 4شانس و به ثمر رساندن 3گل کاملا تیم فرصت طلب و زهرداری نشان داد. اما از طرفی تیم پاختاکور با  خلق 7 موقعیت گل در بین حریفان از همه هجومی تر نشان داد و ضعف خط دفاع تیم تراکتور را نیز مشهود کرد.

 

 

پرسپولیس و مغانلو بهترین در نبرد های هوایی
تیم پرسپولیس در مقابل الوحده موفق شد 27 نبرد هوایی  موفق داشته باشد .بعد از پرسپولیس فولاد با 22 نبرد هوایی موفق بهترین آمار را در این بخش دارد. شهریار مغانلو مهاجم تیم پرسپولیس در 16نبرد هوایی شرکت داشت که امار 10نبرد موفق   را روی سر مدافعان حریف  برای خود به ثبت برساند.

 

 

امیری بهترین عملکرد دفاعی در پست غیر تخصصی 
وحید امیری که به اجبار برای پرسپولیس در پست دفاع چپ به میدان رفت با 6تکل_ 2 دفع و 5 قطع توپ بیشترین عملکرد دفاعی را داشته است.حردانی دفاع راست و نیک نفس هافبک دفاعی تیم فولاد و ریگی هافبک دفاعی تیم استقلال نیز عملکرد خوبی در اکت های دفاعی براساس امار داشته اند.

 

 

ترابی خلاق ترین بازیکن هفته 
مهدی ترابی با 3 دریبل موفق و دادن 3 پاس کلیدی به هم تیمی های خود از خلاق ترین بازیکنان ایرانی  هفته اول لیگ قهرمانان آسیا  است محمد نادری دفاع چپ تیم استقلال با 3 دریبل موفق در این بخش  از موفق ظاهر شد تا از خلاق های هفته به حساب بی آید.

 

امیر فروزش

پرسپولیس تهران استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران شوت در چارچوب تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان تیم استقلال هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!

به گزارش “ورزش سه”، هفته بیست ‌و چهارم لیگ برتر ایران در حالی به پایان رسید که با پیروزی پرسپولیس و استقلال در مقابل حریفان خود، فاصله یک امتیازی آبی‌ها نیز حفظ شذه و حالا آنها موقعیت مناسبی برای قهرمانی دارند.

با این حال نکته مهم این است که حالا هر دو تیم به هفته سرنوشت‌ساز لیگ برتر رسیدند؛ جایی که آنها باید در مقابل سپاهان و تراکتور وارد زمین شوند که بعد از این هفته حساس، تیم صدرنشین دست بالاتر را برای قهرمانی خواهد داشت.

نکته مهم اینکه بعد از این هفته استقلال با تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان قرار خواهد گرفت که در این بین هیچ تیم بالای جدولی وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که پرسپولیس نیز با نساجی، هوادار، استفلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان بازی خواهد داشت که در بین حریفان این تیم نیز هیچ مدعی دیده نمی‌شود.

با این حال شاید نکته جالب، تقابل سرخابی‌ها با نساجی به عنوان حریف مشترک خواهد بود، جایی که آنها مقابل یک تیم پایین جدولی که شاید چیزی برای از دست دادن نداشته باشد، بازی خواهند کرد.

تا پایان فصل استقلال سه بازی خانگی خواهد دست و پرسپولیس نیز همین تعداد بازی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت اما نکته مهم این است که استقلال یک مسافرت کمتر پیش روی خود می‌بیند و یک بازی در دستگردی خواهد داشت.

نکته مهم این است که پرسپولیس با پیکان، استقلال خوزستان و نساجی به عنوان تیم‌های پایین جدول بازی خواهند کرد که شاید این بازی‌ها دشواری بیشتری داشته باشد

برنامه بازیهای استقلال: 
✈️ تراکتور - استقلال  
???? استقلال - ذوب‌آهن
???? استقلال - فولاد  
✈️ نساجی - استقلال 
???? استقلال - گل‌گهر سیرجان
✈️ پیکان - استقلال

برنامه بازیهای پرسپولیس:
???? پرسپولیس - سپاهان
✈️ نساجی - پرسپولیس 
✈️ هوادار - پرسپولیس 
???? پرسپولیس - استقلال خوزستان 
✈️ شمس آذر قزوین - پرسپولیس 
???? پرسپولیس - مس رفسنجان

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین وضعیت جدول لیگ برتر در پایان هفته 24
  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • صدر را بگیر
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد