Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشته فهمیده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با ایرنا هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی و نشان دادن ظرفیت های بالقوه فعالان حوزه قرآن و عترت در گروه سنی دانش آموزی و همچنین آشنایی دانش آموزان با برکات ماه مهمانی خدا و پیام های قرآنی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل و انسجام هرچه بهتر به منظور خدمت، رشد واعتلای قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت در کانون مدرسه و خانواده از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه مجازی را تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهمیده بیان داشت: در این نمایشگاه آثار پژوهش دانش آموزان،مربیان قرآن و معلمان در حوزه قرآن و عترت نیز به نمایش گذاشته شده است .

وی به آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه با رویکرد تربیتی پرداخت و افزود: آثار این نمایشگاه مجازی دارای ابعاد علمی، فرهنگی و هنری است.

فهمیده پخش تصاویر، قصه و پیام های قرآنی متناسب با آیه هایی که قرائت می شود را از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نمایشگاه قرآنی برشمرد.

وی ادامه داد: پیام های قرآنی این نمایشگاه نیز با بهره گیری از هنر به دانش آموزان انتقال داده می شود تا آنان در ماه مهمانی خدا با کلام وحی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی برگزاری محفل انس با قرآن، قرائت دعای روزهای ماه مبارک، توصیه های قرآنی  و روزه داری ، روزه و سلامت جسم و روان و معرفی دانش آموزان فعال درحوزه قرآن، عترت و نماز را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در بستر شبکه شاد عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حفظ قرآن توسط دانش آموزان تاکید دارد لذا برنامه ریزی های متعدد و هدفمند دراین زمینه انجام شده است.

وی تاکید کرد: فرهنگ سازی برای حفظ قرآن مجید و ورود به این عرصه مهمترین هدف برنامه ها ی قرآنی درآموزش و پرورش استان البرزاست.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز ماه رمضان قرآن کریم شبکه شاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز ماه رمضان قرآن کریم البرز ماه رمضان قرآن کریم شبکه شاد اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نمایشگاه «قرآن و عترت» در بخش‌های هنری، و تابلو‌های مختلف هنری، سلامت و طب سنتی، قرآن و تقویت حافظه، کتاب و مطالب آموزش قرآنی حوزه کودک و نوجوان و با همکاری هشت موسسه قرآنی بخش خصوصی و دانشکده دین و سلامت از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی تا ۱۳ فروردین ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • «یاد خدا»، لیالی قدر از قاب شبکه قرآن
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • برپایی نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین‌ماه در کرمانشاه
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن