Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه الوحدات اردن برای بازیکنان و اعضای این تیم در صورت پیروزی برابر فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا پاداش تعیین کردند.

فولاد ایران و الوحدات اردن از ساعت ۲۲:۳۰ امروز شنبه در شهر ریاض عربستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت کوره، مدیران باشگاه الوحدات اردن تصمیم گرفتند در صورت پیروزی این تیم مقابل فولاد ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، پاداش مالی را افزایش بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت پیروزی الوحدات مقابل فولاد، به هر یک از بازیکنان و اعضای تیم مبلغ هزار دلار پاداش داده خواهد شد.

افزایش پاداش به دلیل اهمیت بازی با فولاد رقم می‌خورد زیرا برد در این مسابقه آرزوهای الوحدات را در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا افزایش می‌دهد.

الوحدات در بازی نخست خود در این رقابتها برابر النصر عربستان به یک تساوی ارزشمند رسید.

از طرف دیگر پاسخ تست کرونای تمام اعضای تیم الوحدات منفی بود. این تیم به جز «محمد الدمیری» که مصدوم شده است، سایر نفراتش را در اختیار دارد.

 

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس نادر دست نشان درگذشت | شهر خسته عزادار شد؛ نساجی رخت سیاه پوشید داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد پل پوگبا: سولسشر بر خلاف مورینیو با بازیکنان خود جدال نمی کند لیونل مسی | در صورت پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا، دستمزدش کاهش می یابد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است اولین رقیب ایران در جام ملت‌های آسیا توانایی رقم زدن شگفتی در این دوره از رقابت‌ها را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اردوی خودمان را 35 روز قبل از مسابقات آغاز کردیم و در این مدت، بازی‌های دوستانه‌ای مقابل ویتنام، مراکش و نیوزیلند داشتیم. حسین طیبی نتوانست به بازی‌ها برسد. با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم به‌خوبی آماده است تا به اهداف خودمان در این جام برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با تمجید از حریف فردا (پنجشنبه) ایران خاطرنشان کرد: افغانستان تیمی بااستعداد است و می‌تواند در این تورنمنت شگفتی بسازد. بازیکنان افغانستان بسیار تکنیکی هستند و تا جایی که توانستیم، آنها را آنالیز کرده‌ایم. باور داریم این مسابقه می‌تواند برای ما پُرچالش باشد.

حل مشکل دائم شرق آسیا برای تیم ملی فوتسال

همچنین محمد حیدری مربی تیم ملی افغانستان و دستیار مجید مرتضایی تصریح کرد: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است و در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی 21 سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی در مورد دیدار با قهرمان 12 دوره جام ملت‌های آسیا گفت: دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در 2 پُست کمبود دارد

تیم‌های ملی ایران و افغانستان از ساعت 12:30 فردا، در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 و در سالن هوا مارک ایندور بانکوک به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم