Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون امنیت ملی مجلس در هفته پیش رو علاوه بر بررسی گزارش حادثه نطنز از وزیر خارجه جهت پاسخ به سوال ۶ نماینده دعوت به عمل آورده است.

قدس آنلاین: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته پیش روی خود نشست هایی را روزهای دوشنبه و سه شنبه (30 و 31 فروردین ماه) برگزار خواهند کرد.

بر همین اساس اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس روز دوشنبه ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات، به استماع گزارش رئیس هیئت اعزامی به تاسیسات هسته ای نطنز به منظور بررسی ابعاد حادثه اخیر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون  نیز از وزیر امور خارجه به منظور پاسخگویی به سوالات محمد سرگزی نماینده زابل، علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم، علی آذری نماینده قوچان، علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان و فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین دعوت بعمل آمده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سعید نمکی واکسن پاکبان ها شهردار اهواز کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، تام کروز در حال اجرای یک صحنه اکشن جدید دیگر برای فیلم بعدی‌اش «ماموریت غیرممکن ۸» دیده شد.

در عکس‌های جدیدی که از این بازیگر مربوط به دوشنبه شب منتشر شده است، وی با پیراهنی خونین در حال دویدن در فضای خارجی موزه ملی تاریخ لندن دیده می‌شود. وی که با عجله از درهای موزه بیرون می‌آید، در حال پایین رفتن از پله‌ها در کنار همبازی‌هایش ونسا کربی و اساید مورالس، در حال فیلمبرداری صحنه‌های دراماتیک فیلم دیده شد.

این فیلم «روزشمار مرگ قسمت ۲» نامیده می‌شود، زیرا دنباله قسمت اول است که سال ۲۰۲۳ اکران شد. قسمت اول در مقایسه با فیلم‌های قبلی تام کروز در این مجموعه فیلم‌ها در گیشه سینماها به موفقیت درخشانی دست نیافت و دلیل اصلی این امر «اوپنهایمر» بود که سال پیش در همان زمان اکران شد.

در همین حال گزارش‌ها حاکی از آن است که تام کروز از یک سکوی هلیکوپتر استفاده کرد تا بازیگران و خدمه «ماموریت: غیرممکن ۸» را در طول تعطیلی بزرگراهی در مسیر که برای نصب پل جدید ایجاد شده بود، به استودیوی لانگ کراس سوری بفرستد تا از تاخیر جلوگیری کند.

دسترسی به لوکیشن فیلمبرداری فیلم جدید تام کروز که نزدیک جاده بین تقاطع ۱۰ و ۱۱ واقع است، از جمعه شب به منظور نصب پل بسته شد و تا دوشنبه بسته بود.

کد خبر 6062933

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • هم‌حزبی نتانیاهو از کابینه اسرائیل استعفا داد