Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: تعداد 3378 نازل عرضه سوخت مایع ( بنزین و گازوئیل) در اردبیل و تمام شهرستانهای تابعه استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری آریا از استان اردبیل، هاشم علایی مدیر کل استاندارد استان اردبیل در تشریح عملکرد سال 99 این اداره کل در حوزه آزمون ادواری نازل های عرضه سوخت مایع گفت: تعداد 3378 نازل عرضه سوخت مایع( بنزین و گازوئیل) در اردبیل و تمام شهرستانهای تابعه استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علایی افزود: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازلها، طبق برنامه به صورت دوره ای (هر3 ماه یکبار) و با هدف حمایت از حقوق جایگاه داران  و مصرف‌کنندگان انجام می گیرد.
وی گفت: تعداد 849 نازل سوخت مایع در جایگاه های سوخت استان فعال می باشد که در مجموع تعداد 3378 آزمون بر روی این تعداد نازل انجام شده و در این زمینه 208 درصد برنامه عملیاتی پیش بینی شده، تحقق یافته است.
علایی افزود: کارشناسان این اداره کل، بازرسان آزمایشگاه تایید صلاحیت شده همکار وکارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، به صورت دوره ای از جایگاه های عرضه سوخت مایع استان بازرسی کرده و پس از انجام آزمون های فنی نازل ها بر اساس استاندارد ملی و روش اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران وتائید آن با نصب برچسب آزمون دوره ای بر روی آن دستگاه، صحت عملکرد نازل را تصدیق می کنند.
علایی افزود: در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد با همکاری شرکت نفت از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.
مدیرکل استاندارد در پایان از شهروندان خواست در جایگاه های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته و سپس اقدام به سوخت گیری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اردبیل علایی عرضه سوخت مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت :  امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه آزمون استخدامی اداره کل تأمین اجتماعی استان همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد .

عبدالرضا روشنی افزود: در این آزمون تعداد ۶۱۹۴ نفر داوطلب در عناوین شغلی مختلف با هم به رقابت پرداختند و بعد از انجام مصاحبه و گزینش تعداد ۸۸ نفر در شعب تأمین اجتماعی و ۳۰۹ نفر در مراکز درمانی استان خوزستان مشغول بکار خواهند شد.

وی با تأکید براینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور از حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی بیشتر، اقدام به جذب نیرو برای تمام استان‌ها در سراسر کشور نموده که در دو بخش بیمه‌ای و درمانی این نیروها، پس از طی مراحل اداری و استخدامی در سالجاری آغاز بکار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل