Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در خصوص زمان‌بندی ارسال ۶۰ میلیون دوز واکسن اسپوتنیک V به ایران، بیان کرد: تحویل واکسن‌ها از خرداد سال جاری آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه زمان‌بندی مورد توافق طرفین، تا پایان پاییز تمامی ۶۰ میلیون دوز واکسن به ایران ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به پیشرفت روند تولید مشترک واکسن اسپوتنیک V در ایران از معرفی سومین شرکت ایرانی داوطلب تولید مشترک به طرف روس خبر داد و گفت: هر شرکت ایرانی که توان واکسن‌سازی و زیرساخت تولید این واکسن در داخل کشور را دارد می‌تواند درخواست خود را به ما ارایه دهد تا این شرکت را برای تولید مشترک به طرف روس معرفی کنیم.

سفیر کشورمان در روسیه همچنین در خصوص امکان خرید واکسن روسی از طریق بخش خصوصی به محدود بودن توان تولید روسیه اشاره و تصریح کرد: این تلقی وجود دارد که واکسن در روسیه تولید شده و از مجاری مختلف فروخته می‌شود و کسی نیست که آن را بخرد، اما حقیقت این است که در روسیه تنها یک مجرا برای فروش واکسن وجود دارد که صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم است و ما هم با این صندوق ارتباط داریم و در حال انجام خرید دولتی هستیم.

جلالی با هشدار نسبت به احتمال سوءاستفاده برخی سوداگران از نیاز کشور به واکسن گفت: در روز‌های اخیر تماس‌های زیادی از سوی بخش خصوصی و برخی مسئولینی که دلسوزانه دنبال خرید واکسن هستند با ما گرفته شده و می‌گویند برخی افراد ادعا‌هایی در خصوص امکان تامین واکسن دارند؛ اما بررسی برخی ادعا‌ها از سوی سفارت نشان داد که متاسفانه این ادعا‌ها صحیح نیست.

او تصریح کرد: تاکید داریم که چنین ادعا‌هایی باید راستی‌آزمایی شود تا خدایی نکرده این اتفاق نیافتد که دوباره ارز نیمایی به یک عده سوداگر تحویل شود و این افراد هم نتوانند کاری برای واردات واکسن انجام دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز چهارم رمضان کاظم جلالی سفیر ایران روسیه واکسن کرونا گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز چهارم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند

فرشید فلاح گفت: قالب‌های مجاز تولیدات رسانه‌ای برای شرکت در جشنواره روایت خدمت، موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، پوستر و کلیپ است.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت مردمی و رسانه‌ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با دور اول و دوم سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان سمنان از اهداف برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان شرکت در در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت می‌توانند آثار خود را تا پایان سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سه داور آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بررسی می‌کنند، گفت: ۱۰ اثر در بخش آزاد و پنج اثر در بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت در استان به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند