Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:02:05 GMT

ایران کیش هجده ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۰۳۰

ایران کیش هجده ساله شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایران کیش هجده ساله شد. شرکتی که در بیست و سوم فروردین ماه ۸۲ به ثبت رسید و امروز به عنوان باسابقه‌ترین شرکت‌هایی که در صنعت پرداخت فعالیت دارد در راستای ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک‌ها خدمت می‌کند.

شرکتی که همواره تلاش داشته به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های PSP ایران و خاورمیانه با ارائه محصولات جدید و عقد قراردادهای متفاوت در راستای توسعه کمی و کیفی شبکه پذیرندگان خود گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران کیش در حالی در روزهای نخستین سال ۱۴۰۰، هجده ساله شدنش را جشن می‌گیرد که یکی از پرفروغ ترین دوران خود را سال گذشته پشت سرگذراند، تحقق سود فراتر از بودجه پیش بینی شده، صعود این شرکت به بازار اول بورس، ارائه محصولات جدیدی مانند پات لایف و همکاری با بانک‌های مختلف در راستای ارائه خدمات غیر حضوری بانک‌ها، رشد و صعود در حوزه درگاه‌های پرداخت و همینطور همکاری‌های بی سابقه این شرکت با بزرگترین شرکت‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی از جمله اتفاقاتی است که درسال ۹۹ رخ داد.

ایران کیش در سال گذشته اولین شرکت پرداختی بود که ورود قدرتمند در شاپرک ۲، داشت.

این شرکت نخستین شرکتی است که با توجه به طرح جدید بانک مرکزی و استقرار استاندارد بومی شده EMV توسط بانک مرکزی، عملیات پرداخت موفق مبتنی بر این استاندارد را به صورت پایلوت از طریق دستگاه‌های خود در مقابل دوربینهای خبرنگار شبکه خبر عملیاتی کرد.

به مناسبت هجده ساله شدن ایران کیش البته که حال و هوای این شرکت در بیست و سوم فروردین ۱۴۰۰ نیز متفاوت‌تر از همیشه بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5190796

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران کیش کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار تبلیغات فرصت شغلی لوازم خانگی یادگیری زبان صنعت خودروسازی روسیه هدفون دیسک کمر افق کوروش کسب و کار اینترنتی دکوراسیون منزل ابزار برقی ایران کیش هجده ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۷۱ میلیون یورو ارز مسافرتی به مسافران

آقای سعیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود:افزایش میزان ارز مسافرتی به سیاست‌های بانک مرکزی بستگی دارد.

سعیدی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰۰ یورو به تمامی مسافران خارجی از طریق ثبت نام در سامانه بام بانک ملی و بعد از رد شدن آنها از گیت تعلق میگیرد.

گفتنی است این میزان ارز به مسافران عتبات نیز تعلق میگیرد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • تصمیمات جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات
  • دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خرد
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت ۷۱ میلیون یورو ارز مسافرتی به مسافران
  • کاهش ذخایر سد‌های تهران
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد/ پنج بانک به شبکه پیوستند
  • کارت بانکی حذف می‌شود؟
  • پدر داماد محکوم به پرداخت دیه شد